logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Szczęsny i Lewandowski się wylogowują
06.10.2014
Tematy: Wydarzenia

Szczęsny i Lewandowski się wylogowują



Pod koniec października rusza kampania „WYLOGUJ SIĘ DO ŻYCIA… a robi się to tak!” poświęcona problemowi uzależnienia od komputera i internetu wśród młodzieży.

Projekt realizowany przez Fundację Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych – FIRST jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji pod nazwą „Wyloguj się do życia”, która miała uświadomić, że zagrożenie uzależnieniem od internetu wśród młodzieży staje się istotnym problemem społecznym (prawie 40% młodzieży w wieku gimnazjalnym czuje się sobą bardziej on-line niż w bezpośrednich kontaktach z ludźmi (źródło: EU Kids Online 2011).

Zadaniem startującej w tym roku kampanii jest pokazanie ryzyka, jakie niesie ze sobą nadmierne i niekontrolowane korzystanie z sieci, a także zachęcenie młodzieży do szukania alternatyw poza światem wirtualnym i łączenia jednego z drugim w konstruktywny sposób.

Jednym z powodów wielogodzinnego surfowania w internecie wskazywanym przez młodzież jest szukanie wrażeń, adrenaliny, przeżyć. Zachęcając w kampanii do „wylogowania się” autorzy skoncentrowali się na sporcie i muzyce jako na alternatywach wobec doświadczeń w sieci. W kampanii wezmą udział raperzy Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus (ambasadorem poprzedniej edycji był Sokół) oraz piłkarze Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski. 

Poza filmami z udziałem raperów i piłkarzy, przewidziany jest także konkurs dla młodzieży na najlepszy pomysł aktywności poza siecią (Start-up). Zaproszenie pod hasłem „Jak to się u Was robi?” zaadresowane będzie do gimnazjalistów i młodszych licealistów w całej Polsce. Dodatkową nagrodą w konkursie dla zwycięzcy, oprócz sfinansowania pomysłu, będzie dzień zdjęciowy z ekipą filmową i możliwość wspólnego przygotowania spotu reklamowego na temat opracowanego Start-up. Rozstrzygnięcie konkursu planowane jest na początek przyszłego roku.

W roku 2015 zostaną także zorganizowane warsztaty dla pedagogów, rodziców i opiekunów, które jednocześnie każdy zainteresowany będzie mógł obejrzeć w internecie (streaming). Wraz z oficjalnym startem kampanii, na stronie akcji, znajdą się wszystkie szczegóły projektu, a także zakładka pomoc, mająca ułatwić dotarcie do specjalistycznej pomocy terapeutycznej.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek