logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Szczęśliwe dzieciństwo w fotografii
14.08.2009
Tematy: Wydarzenia

Szczęśliwe dzieciństwo w fotografii



Organizatorzy kampanii „Dzieciństwo bez przemocy” zapraszają wszystkich zainteresowanych fotografią do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym pod hasłem „Szczęśliwe dzieciństwo”.

Czas dzieciństwa to zakopywanie „sekretów” w ogródku, ręce lepkie od waty cukrowej, przyjaźnie z psami z sąsiedztwa i hodowla ślimaków w słoiku. To też tata, który nosi na barana i mama, do której można się przytulić, gdy zrobi się ciemno. Dzieciństwo to czas wspaniałych emocji, które inspirują ludzi wkoło.

Zadaniem konkursowym jest zrobienie fotografii ilustrującej temat „Szczęśliwe dzieciństwo” (portret, reportaż) i przesłanie do 6 października pracy pocztą elektroniczną na adres dziecinstwobezprzemocy@fdn.pl. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury, w skład którego wejdą uznani polscy fotograficy, wśród nich Tomek Sikora. Na laureatów konkursu czeka wystawa oraz profesjonalny sprzęt fotograficzny ufundowany przez firmę Nikon:

I miejsce – lustrzanka cyfrowa Nikon D3000 z obiektywem 18-55 mm – zapewniająca znakomitą jakość zdjęć i oferująca szeroki zakres funkcji, które ułatwiają i uatrakcyjniają fotografowanie. Przetwornik obrazu o rozdzielczości 10,2 mln pikseli oraz szybki, wydajny autofokus zapewniają precyzyjne wykonywanie szczegółowych zdjęć.
II miejsce – Nikon COOLPIX S1000pj – pierwszy na świecie aparat kompaktowy z wbudowanym projektorem, który pozwala wyświetlać zdjęcia i filmy bez użycia telewizora czy komputera, na dowolnej płaskiej powierzchni, jak ściana czy sufit.
III miejsce – Nikon COOLPIX S630 – to wyróżniający się ergonomiczną formą aparat o rozdzielczości 12 milionów pikseli, który dzięki wygodnemu uchwytowi zapewnia doskonałe rezultaty fotografowania. Aparat wyposażony został we wszechstronny obiektyw NIKKOR.

Prace finalistów będą prezentowane na wystawie w Galerii Jabłkowskich przy ul. Chmielnej 21 w Warszawie od 24 października 2009 r. Wszelkie informacje na temat konkursu, jego regulamin, karta zgłoszeniowa oraz specyfikacje dotyczące prac znajdują się na www.dziecinstwobezprzemocy.pl.

Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” pod hasłem „Bite dzieci widzą świat inaczej” ma na celu uświadomienie rodzicom negatywnych konsekwencji stosowania kar fizycznych wobec dzieci oraz promowanie pozytywnych metod wychowawczych.

Organizatorem konkursu jest Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerami konkursu są: Związek Polskich Artystów Fotografików, Nikon oraz Galeria Jabłkowskich, a partnerami medialnymi – portale Fotopolis.pl i eDziecko.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek