logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Szczęśliwe dzieciństwo na wystawie
22.10.2009
Tematy: Wydarzenia

Szczęśliwe dzieciństwo na wystawie



Zakończył się konkurs fotograficzny „Szczęśliwe dzieciństwo” zorganizowany przez Fundację Dzieci Niczyje w ramach ogólnopolskiej kampanii „Dzieciństwo bez przemocy”. Na konkurs nadesłano ponad 2700 zdjęć.

Zadaniem konkursowym było wykonanie fotografii ilustrującej temat „Szczęśliwe dzieciństwo” w konwencji portretu lub reportażu. Spośród nadesłanych prac jury konkursu wybrało trzech zwycięzców oraz przyznało 14 wyróżnień. Jedna z prac otrzymała nagrodę specjalną Fundacji Dzieci Niczyje.

Wszystkie finałowe prace zaprezentowane zostaną na pokonkursowej wystawie fotograficznej „Szczęśliwe dzieciństwo”, która zostanie otwarta 24 października (sobota) o godz. 12.00 w Galerii Jabłkowskich przy ul. Chmielnej 21 w Warszawie. Wystawa potrwa do stycznia 2010 roku. Wstęp na wernisaż oraz wystawę jest wolny. Ponadto, 26 października zostanie uruchomiona internetowa wersja wystawy na stronie www.dziecinstwobezprzemocy.pl.

Główną nagrodę – lustrzankę cyfrową Nikon D3000 – wygrała Anna Onopiuk za zestaw podwórkowych portretów, które prezentujemy obok. Laureaci drugiej i trzeciej nagrody zostali wyróżnieni aparatami Nikon COOLPIX S1000pj oraz Nikon COOLPIX S630. Osoby wyróżnione w konkursie otrzymają albumy.

Partnerami konkursu są: Związek Polskich Artystów Fotografików, Nikon Polska oraz Galeria Jabłkowskich, a partnerami medialnymi – portale Fotopolis.pl i eDziecko.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek