logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Szczepić? Nie szczepić? Kiedy szczepić.
29.09.2017
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Szczepić? Nie szczepić? Kiedy szczepić.



Kalendarz szczepień w Polsce, szczególnie dla małych dzieci, jest bardzo rozbudowany, nietrudno więc zapomnieć o zaszczepieniu swojej pociechy. Stworzona przez firmę LekSeek Polska aplikacja mobilna ułatwia pamiętanie tych dat.. 

Aplikacja Szczepienia ma za zadanie przypominać rodzicom o konieczności pojawiania się u lekarza ze swoją pociechą w celu wykonania szczepienia. Funkcjonuje jako kalendarzyk, w którym wyszczególnione są obowiązkowe oraz zalecane szczepienia dla dzieci w każdym wieku. Aby skorzystać z aplikacji, wystarczy założyć profil dziecka, wpisując jego imię, nazwisko, datę urodzenia i ewentualnie dodając zdjęcie. Profile można zakładać dla więcej niż jednego dziecka. Wprowadzenie tych zaledwie kilku parametrów spowoduje, że aplikacja zacznie przypominać nam o dacie szczepienia, kiedy nadejdzie jego czas. Przypomnienia będą pojawiać się w formie powiadomień.

Aplikacja umożliwia także prowadzenie dzienniczka szczepień dziecka. Możemy do niego wpisać, kiedy odbyło się konkretne szczepienie oraz dodać parametry, takie jak na przykład reakcja dziecka, co może być przydatne podczas późniejszych wizyt lekarskich.

Narzędzie działa także jako baza wiedzy na temat szczepionek, ich składów oraz chorób, którym mają zapobiegać. W zależności od potrzeb, możemy więc na przykład sprawdzić informacje o konkretnym schorzeniu w module „Choroby” albo najpierw wybrać rodzaj szczepienia, a potem zapoznać się z listą chorób, którym zapobiega. Jest też opcja zweryfikowania wykazu szczepień przypisanych do danego przedziału wiekowego albo sprawdzenia dostępnych na rynku szczepionek.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek