Wystartowała pierwsza edycja konkursu graficznego „Adobe Creative Search 4 Ideas” polskiego oddziału Adobe. Jego przedmiotem jest stworzenie kreacji do kampanii społecznej Banków Żywności. Jej tematem jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności i zachęcenie do zmiany negatywnych postaw w tym zakresie.
Kategorie konkursu:
Grafika statyczna – prace w formie projektów plakatu, billboardu, reklamy prasowej;
Grafika dynamiczna lub aplikacja – prace w formie baneru ruchomego lub statycznego, animacji np., z wykorzystaniem elementów 3D; grafiki na urządzenie przenośne (np. telefony);
Video – prace w formie filmu video, filmu z wykorzystaniem efektów specjalnych, storyboardu.
Kampania – spójne prace przynajmniej w dwóch kategoriach (np. plakat i baner internetowy), zgodnie z odpowiednią specyfikacją dla danej kategorii i formy.
Przed rozpoczęciem prac warto zapoznać się z briefem.
Nagrody w konkursie to umieszczenie prac w wirtualnej galerii Adobe i publikacja w kalendarzu pokonkursowym, oraz pakiety graficzne Adobe Creative Suite 4, monitory EIZO, drukarki EPSON, tablety Wacom. Dla najlepszych twórców organizatorzy mają też zaproszenia na warsztaty graficzne i imprezę finałową oraz udział w warsztatach organizowanych przez Akademię Fotografii. Wśród uczestników konkursu rozlosowane zostaną dodatkowo wejściówki na specjalne konkursowe warsztaty fotograficzne z Tomaszem Tomaszewskim.
Prace można zgłaszać na stronie www.cs4ideas.pl do końca lipca. Osobne wyróżnienia przyzna też Federacja Polskich Banków Żywności oraz publiczność „Adobe Creative Serach 4 Ideas”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce