Syn nasłał policję na swoją matkę
Gdy matka chce poważnie porozmawiać ze swoim synem, ten wzywa do niej specjalny oddział na policji, by ją obezwładnić i ukarać. Zaskakujący spot uzupełniają intrygujące pytania z plakatów, np. "Czy skunks jest silniejszy od borsuka?" To kojarzyć się może z książką dla dzieci lub podręcznikiem do nauki biologii, ale w tym wypadku chodzi o narkotyki. Słowo „Frank”, będące w nazwie kampanii, w języku angielskim ma dwa znaczenia – oznacza „szczery” i jest męskim imieniem. „Skunk” z kolei jest – poza "skunksem" – slangowym określeniem skręta z marihuaną.
„Frank” za pośrednictwem strony internetowej oferuje szczere odpowiedzi na trudne pytania związane z narkotykami. Celem kampanii jest zaspokojenie ciekawości młodych ludzi w temacie narkotyków i uświadomienie im, że choć ich zażywanie i posiadanie może być nielegalne czy szkodliwe, rozmowa o nich bynajmniej taka nie jest. Ten drugi aspekt kampanii ilustruje spot kończący się puentą „Some drugs are illegal, talking about them isn’t.” („Niektóre narkotyki są nielegalne, rozmawianie o nich nie.”)
Kampania „Talk to Frank” jest skierowana przede wszystkim do osób młodych i głodnych wrażeń. Na stronie TalktoFrank.com można zarówno uzyskać informacje na temat narkotyków jak i podzielić się swoją historią z nimi związaną. Pytania na temat używek można zadawać także za pośrednictwem smsów.
P. Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna