Czarna postać pchająca pod górę czerwony głaz i hasło "Syf" pojawiły się na billboardach i plakatach w dużych polskich miastach. Po kilku tygodniach wyjaśniono, że był to teaserowy etap kampanii NZSS "Solidarność", poświęconej zatrudnianiu o umowy cywilnoprawne, potocznie nazywane niekiedy "umowami śmieciowymi", ponieważ nie zapewniają one m.in. ubezpieczenia zdrowotnego i emerytalnego.
Z końcem października ruszyła właściwa odsłona akcji, skierowanej przede wszystkim do młodych ludzi, najczęściej zatrudnianych na umowy o dzieło i umowy-zlecenia. "Syf" przechodzi w "Syzyfa", a pchający kamień nie daje sobie z nim rady i spada ze zbocza. Hasła kampanii brzmią "Nie chcę codziennie zaczynać od zera" i "Stop umowom śmieciowym".
Kampania jest prowadzona przede wszystkim na nośnikach outdoorowych, powstał również spot dostępny w internecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?