logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  16.04.2014

Świnka-skarbonka walczy po raz drugi

Your browser does not support the video tag.


Fundacja Alivia prowadzi kolejną odsłonę kampanii 1% „Pieniądze mogą pokonać raka”. Wykorzystano spot z ubiegłego roku, wzbogacony o nagranie lektora. Zeszłoroczna edycja otrzymała nominację w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 w kategorii Kampanie 1%.

Pomysł na spot nawiązuje do archetypicznej walki dobra ze złem – przedstawia walkę symbolicznych postaci: raka i świnki-skarbonki zasilanej złotówkami. Świnka to symbol prowadzonego przez Alivię programu Skarbonka, który pomaga chorym na raka pokryć nierefundowane koszty leczenia. Widz w tej walce może być jednym z tych, dzięki którym możliwe jest zwycięstwo – wystarczy, że przekaże 1% podatku. Spot reklamowy przypomina trailer z gry komputerowej i pokazuje, że pieniądze mogą pomóc pokonać raka. Kampania została przygotowana przez agencję DDB, a film został zrealizowany przez studio animacji i postprodukcji Platige Image.

25 marca 1,5-minutowa wersja spotu pojawiła się na platformie YouTube. Fundacja będzie zabiegać o obecność w telewizji (głównie kanały tematyczne – media5, atmedia, oraz główne stacje TVN) a także w sieciach na wielkoformatowych ekranach LED w centrum Warszawy i Krakowa, gdzie spot jest wyświetlany w okresie od 1 marca do 30 kwietnia w wersji skróconej i pełnej. W marcu i kwietniu pojawią się ogłoszenia w prasie ogólnopolskiej (GW, Gazeta Prawna, Super Ekspres i inne), tygodnikach opinii (Polityka, Forum), a także prasie branżowej i tematycznej. Kampania do końca kwietnia jest propagowana również przez największe portale horyzontalne (wp.pl, Interia.pl, o2.pl). W planowanie mediów zaangażowany jest pro bono dom mediowy Equinox.

Według informacji Krajowej Bazy Danych Nowotworowych, w Polsce średnio 43 proc. pacjentów zapadających na choroby nowotworowe przeżywa 5 lat. To jeden z niższych wskaźników w Europie, gdzie dąży się do osiągnięcia skuteczności leczenia na poziomie 70 proc. Fundacja na dowód prawdziwości hasła kampanii przywołuje przykład pana Marka, 41-latka, który dzięki finansowaniu przez Alivię kosztów związanych z eksperymentalnym leczeniem w USA, został wyleczony z nieuleczalnego w Polsce stadium zaawansowania szpiczaka. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek