W drugiej części znany z filmu „Chłopaki nie płaczą” „Grucha” (Mirosław Zbrojewicz) opowiada owcy Tadeuszowi o swoich ulubionych potrawach. Lista jest długa – sandacz w śmietanie, sznycel wiedeński, kopytka „na kilogramy”… jak mówi, „Bardzo dobre maniery” trzymają go przy życiu i powodują, że nie musi się martwić, że wygląda jak „tłusta świnia przed liposukcją”.
Akcja Bardzo Dobre Maniery, prowadzona przez Polski Czerwony Krzyż, ruszyła we wrześniu br. 17 grudnia w sieci pojawił się pierwszy spot reklamowy. Każdy z klientów restauracji, które biorą udział w akcji, może przekazać 5 zł na dożywianie dzieci – tyle kosztuje ciepły obiad dla jednego z 700 tys. polskich dzieci, które nie jadają go regularnie. Aby do rachunku została doliczona ta kwota, wystarczy po skończonym posiłku skrzyżować sztućce na talerzu. Całość środków trafi na konto PCK.
Scenarzystą i reżyserem spotu jest Kazimierz Zbąski, współreżyser filmu kampanii „Mafia dla Psa”, przygotowanej dla fundacji Przytul Psa. Kampania ta wygrała plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl na najlepszą kampanię społeczną roku 2012. Mirosław Zbrojewicz nawiązuje konwencją do granej przez siebie roli Gruchy w filmie „Chłopaki nie płaczą”.
Pierwszy spot można zobaczyć tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia