logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Świetlice za klikanie – od BNP Paribas Fortis
22.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Świetlice za klikanie – od BNP Paribas Fortis



Fundacja BNP Paribas Fortis wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych do wspierania podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci (TPD).

Od początku września użytkownicy Facebooka przy pomocy specjalnej aplikacji „Pomóż przez klik” mogą przeznaczyć 2 złote na potrzeby jednej z czterech świetlic środowiskowych TPD: w Łodzi, Krakowie, Szczecinie lub we Wrocławiu. Każda z czterech świetlic środowiskowych TPD może otrzymać pomoc w wysokości 3000 zł – jeśli 1500 osób kliknie na nazwę miasta, w którym znajduje się świetlica. Aplikacja przewiduje również podwójną pulę pomocy dla tej świetlicy, która uzbiera jako pierwsza 1500 „kliknięć”. Pieniądze „wyklinane” przez użytkowników Facebooka Fundacja BNP Paribas Fortis przekaże placówkom.

Aplikacja dostępna jest tutaj.

Fundacja BNP Paribas Fortis działa od 4 lat (do lipca 2010 roku pod nazwą Fortis Foundation Polska). Fundacja szczególną opieką otacza dzieci. Jej strategicznym partnerem jest Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. W roku 2010 za swoją działalność na rzecz społeczności lokalnych w Krakowie Fundacja otrzymała tytuł Filantropa Krakowa 2009.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek