logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Święta bez Mikołaja
09.01.2017
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Pomoc rozwojowa, Walka z wykluczeniem społecznym

Święta bez Mikołaja



Pewnego razu, w mieście niedaleko stąd, dziewczynka o imieniu Freya przygotowywała się do świąt. Tata opowiedział jej jak Święty Mikołaj zniknął z tradycji bożonarodzeniowej. Na początku mylił prezenty i mieszał imiona stając się smutny i wycofany. Później w ogóle przestał przychodzić. Freya nie wierzyła, że ta historia może się tak zakończyć i postanowiła wyruszyć na biegun północny. Zebrała elfy i pokazała im zepsutą zabawkę. Jeśli można ją naprawić, na pewno istnieje metoda, aby pomóc Mikołajowi.

W ten sposób organizacja Alzheimer’s Research UK (ARUK) pragnie zwrócić uwagę na problem z jakim boryka się brytyjskie społeczeństwo. Jak głosi jedno z głównych haseł kampanii: „Choroba Alzheimera jest jedną z głównych przyczyn demencji. Może dotknąć każdego” („Alzheimer’s disease is the most common cause of dementia. It can affect anyone”), nie wykluczając nawet Świętego Mikołaja. Wciąż nie odnaleziono przyczyn schorzenia, dlatego tak ważna jest wnikliwa analiza: „Tylko badania mają moc, aby zmienić przyszłość” („Only research has the power to change the future”). Kampania została przedstawiona za pomocą wzruszającej animacji zrealizowanej przez brytyjską wytwórnię, Aardman Animations. Swoje głosy podłożyli aktor Stephen Fry oraz Ciana Ayre, której ojciec zmarł na Alzheimera w 2013 r. Ma na celu walkę z dyskryminacją osób starszych oraz wsparcie finansowe dla ARUK.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampanii:
Santa Forgot
Czas:
2016.11.16
Nadawca:
Alzheimer’s Research UK
Media:
telewizja, internet
Wykonawca:
Aardman Animations
Adresaci:
darczyńcy, uczestnicy akcji charytatywnych
Hasło kampani:
Alzheimer’s disease is the most common cause of dementia. It can affect anyone. (Choroba Alzheimera jest jedną z głównych przyczyn demencji. Może dotknąć każdego.), Only research has the power to change the future. (Tylko badania mają moc, aby zmienić przyszłość.)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek