logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Pomoc rozwojowa, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  09.01.2017

Święta bez Mikołaja



Pewnego razu, w mieście niedaleko stąd, dziewczynka o imieniu Freya przygotowywała się do świąt. Tata opowiedział jej jak Święty Mikołaj zniknął z tradycji bożonarodzeniowej. Na początku mylił prezenty i mieszał imiona stając się smutny i wycofany. Później w ogóle przestał przychodzić. Freya nie wierzyła, że ta historia może się tak zakończyć i postanowiła wyruszyć na biegun północny. Zebrała elfy i pokazała im zepsutą zabawkę. Jeśli można ją naprawić, na pewno istnieje metoda, aby pomóc Mikołajowi.

W ten sposób organizacja Alzheimer’s Research UK (ARUK) pragnie zwrócić uwagę na problem z jakim boryka się brytyjskie społeczeństwo. Jak głosi jedno z głównych haseł kampanii: „Choroba Alzheimera jest jedną z głównych przyczyn demencji. Może dotknąć każdego” („Alzheimer’s disease is the most common cause of dementia. It can affect anyone”), nie wykluczając nawet Świętego Mikołaja. Wciąż nie odnaleziono przyczyn schorzenia, dlatego tak ważna jest wnikliwa analiza: „Tylko badania mają moc, aby zmienić przyszłość” („Only research has the power to change the future”). Kampania została przedstawiona za pomocą wzruszającej animacji zrealizowanej przez brytyjską wytwórnię, Aardman Animations. Swoje głosy podłożyli aktor Stephen Fry oraz Ciana Ayre, której ojciec zmarł na Alzheimera w 2013 r. Ma na celu walkę z dyskryminacją osób starszych oraz wsparcie finansowe dla ARUK.

Katarzyna Kwiatkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Santa Forgot
Czas:
2016.11.16
Tematy:
Pomoc rozwojowa, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Alzheimer’s Research UK
Media:
telewizja, internet
Wykonawca:
Aardman Animations
Adresaci:
darczyńcy, uczestnicy akcji charytatywnych
Hasło kampani:
Alzheimer’s disease is the most common cause of dementia. It can affect anyone. (Choroba Alzheimera jest jedną z głównych przyczyn demencji. Może dotknąć każdego.), Only research has the power to change the future. (Tylko badania mają moc, aby zmienić przyszłość.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek