logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.06.2009

Światło dla dzieci



Od 1 czerwca za każdą sprzedaną lampkę SUNNAN, IKEA przekaże drugą taką samą dla organizacji UNICEF. Lampka, wyposażona w przyjazną dla środowiska baterię słoneczną oraz energooszczędną diodę LED, może dostarczyć światło na około 4 godziny i nie wymaga przy tym żadnego elektrycznego okablowania. Została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o krajach rozwijających się, w których często brakuje lub nie ma dostępu do elektryczności, i gdzie miliony dzieci nie może czytać, pisać ani uczyć się po zmroku.

Celem akcji jest poprawa dostępu do edukacji dzieci w krajach rozwijających się. – Miliony dzieci nie może czytać, pisać ani uczyć się po zachodzie słońca, ograniczając w ten sposób swoje szanse na rozwój i edukację – mówi Marianne Barner, Szefowa Inicjatywy Społecznej IKEA.

Akcja angażuje wszystkie domy meblowe IKEA na świecie. Pierwsze dostawy lamp będą skierowane do Pakistanu, by pomóc dzieciom, żyjącym w obozach dla uchodźców. Dzieci i ich rodziny musiały opuścić swoje domy położone w strefie niebezpiecznych walk, toczących się w Beludżystanie (największej prowincji Pakistanu) i Północno- Zachodniej Prowincji Granicznej.

Lampka, zaprojektowana przez Nickolasa Cortolezzis oprócz walorów technologicznych charakteryzuje dobra stylistyka. Produkuje światło dzięki przyjaznej dla środowiska baterii słonecznej oraz diodzie elektroluminescencyjnej. Lampka jest bezprzewodowa, zupełnie niezależna od głównego źródła zasilania i produkuje światło wtedy, gdy bateria słoneczna jest w pełni naładowana. Ładowanie zajmuje około 9 godzin w słoneczny dzień.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek