logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Walka z przemocą
   ──────  18.04.2011

Świadkowie w kominiarkach, przestępca w szoku

Your browser does not support the video tag.


Nietypowy napad: przestępca uzbrojony w pistolet wchodzi do sklepu i celuje w sprzedawcę. Mimo naciągniętego na głowę kaptura, dokładnie widać jego twarz, czego nie można powiedzieć o sprzedawcy ubranym w kominiarkę. Zamaskowani są też klienci sklepu, przypadkowi świadkowie zdarzenia. Zbija to z tropu niedoszłego złodzieja, który rzuca się do ucieczki. To sprawca jest przerażony, a świadkowie i ofiary pozostają bezpieczne.

Kampanię dla Toronto Crime Stoppers przygotowała agencja DDB. Trzymający w napięciu i fantastycznie zrealizowany spot pod nazwą "Anonymous" (Anonimowo) ma za zadanie zachęcić świadków przestępstw do składania anonimowych zeznań. Kampanii towarzyszy hasło, które spot oddaje dosłownie: „You stay anonymous. Criminals don’t.” („Ty pozostajesz anonimowy. Przestępcy nie.”).  

Poprzez przełamanie schematu oraz odwrócenie roli przestępcy i ofiary reklama ma przekonać odbiorców, że to świadkowie mają czuć się bezpiecznie, a przestępca nie powinien pozostać anonimowy. Tylko zgłaszanie przestępstw i składanie zeznań na policji może do tego doprowadzić.

Działania Toronto Crime Stoppers do tej pory okazują się być skuteczne. W 2007 roku organizacja otrzymała około 300 powiadomień o przestępstwach miesięcznie, dwa lata później średnia wzrosła do 1000 informacji.
A. Pisarek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Anonymous
Czas:
2011.4.12 - 2011.4.30
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Walka z przemocą
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Toronto Crime Stoppers
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DDB Toronto
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, mieszkańcy Toronto
Hasło kampani:
You stay anonymous. Criminals don't. (Ty pozostajesz anonimowy. Przestępcy nie.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek