logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  05.05.2006

Świadek swojego pogrzebu



Jak wygląda pogrzeb z punktu widzenia nieboszczyka? Plakat z ludźmi stojącymi nad wykopanym dołem trumiennym i spoglądającymi w dół – czyli na tego, który plakat ma nad głową, to część kampanii „Cemetery” z maja 2006 roku, zorganizowanej przez indyjskie stowarzyszenie na rzecz walki z rakiem Cancer Patients Aid Association. Kreacja jest na tyle jednoznaczna, że zrezygnowano z hasła.

Wielkie plakaty przyklejane były do sufitów pomieszczeń wydzielonych specjalnie dla palaczy, w poczekalniach hotelowych, na klatkach schodowych i innych miejscach, gdzie palacze oddają się swojemu nałogowi. Patrząc w górę palacze mieli odnieść wrażenie uczestniczenia we własnych pogrzebie i to w dodatku w najgorszym położeniu – już w grobie.

Kampanię, którą nagrodzono brązową statuetką na festiwalu Cannes Lions w 2006 roku, zrealizowała jedna z najbardziej znanych w Indiach agencji – Everest Brand Solutions.

— 31 maja obchodzony jest Światowy dzień bez papierosa.

Cancer Patients Aid Association to założona w 1969 roku indyjska organizacja zajmująca się wczesnym wykrawaniu raka oraz uświadamianiu społeczeństwa, co tę chorobę powoduje. Nie tylko palenie tytoniu, ale także żucie tabaki, tak popularne w Indiach, jest powodem 70% zachorowań na raka w tym kraju. CPAA prowadzi kampanie także w innych azjatyckich państwach: Bangladeszu, Bhutanie, Nepalu i Pakistanie. Obecnie120 lekarzy i pracowników stowarzyszenia udziela wsparcia ponad 40 tysiącom pacjentów. Z ich pomocy korzystają nie tylko chorzy, ale też ich rodziny. Na stronie internetowej stowarzyszenia można znaleźć informacje na temat zapobiegania choroby, jej przebiegu i skutków. Lekarze udzielają odpowiedzi na pytania czym jest chemioterapia i leczenie hormonami, na czym polega przeszczep szpiku kostnego oraz jak samodzielnie wykonywać codzienne, profilaktycznie badania w domu.
J. Mentel


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cemetery
Czas:
2006.5.1 - 2006.5.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Indie
Nadawca:
Cancer Patients Aid Association
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Everest Brand Solutions
Adresaci:
Osoby uzależnione od tytoniu





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek