logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Strzałem z łuku w problemy i choroby
22.02.2016
Tematy: Wydarzenia

Strzałem z łuku w problemy i choroby

Your browser does not support the video tag.


Grupa „Łucznicy Sanoka” wystąpiła w spocie, przekonującym osoby chore onkologicznie, że razem łatwiej jest pokonać chorobę. Film zachęca do uczestnictwa w spotkaniach grupy wsparcia „Rozmowy bez tabu” której inicjatorem jest sanockie stowarzyszenie Sanitas.

Grupa wsparcia dla osób chorych onkologicznie i ich rodzin ruszy 15 marca. Będzie spotykać się w każdy trzeci wtorek miesiąca o godzinie 17. Spotkania są otwarte dla wszystkich, zarówno chorych, jak i osób, które chorobę mają już za sobą oraz ich rodzin i bliskich. Zajęcia poprowadzi psycholog Kinga Midzio.

Nasz główny cel to wsparcie osób chorych onkologicznie i ich rodzin. Przede wszystkim chcemy pokazać ludziom, jak poruszać się w tej nowej dla nich rzeczywistości – radzić sobie ze stresem, bólem, psychiką, emocjami. Dajemy też wskazówki, jak komunikować się z osobą chorą, bo rozmowa na temat choroby jest bardzo trudna i ludzie często nie wiedzą jak, i czy w ogóle, o niej rozmawiać – wyjaśnia Anna Nowakowska ze stowarzyszenia SANITAS.

Zaplanowano także m.in. spotkania ze specjalistami, wspólne wycieczki, kino, muzykoterapię i naukę technik relaksacyjnych, które pomagają walczyć ze stresem i zmiennymi emocjami towarzyszącymi chorobie i walce o powrót do zdrowia.

Na pomysł zaangażowania łuczników do spotu wpadła Anna Nowakowska, założycielka stowarzyszenia, prywatnie miłośniczka łucznictwa. Scenariusz dopracowałam z koleżanką. W krótkim filmie widać, jak łucznicy wspierają jednego z nich, dzięki czemu udaje mu się trafić do tarczy. Tak samo jest w chorobie. Wsparcie bliskich osób jest bardzo ważnym elementem zdrowienia – wyjaśnia.

Realizacją spotu zajął się Arkadiusz Dudziak. 

na podst. materiałów Martyny Sokołowskiej








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek