logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  25.02.2015

Strażacy, policjanci, żołnierze – to dzisiejsi bohaterowie

Your browser does not support the video tag.


Podczas gaszenia pożaru, interwencji z bronią, czy na wojnie nie ma miejsca na ciągłe zastanawianie się nad zagrożeniem. Jednak trudno też uciec od myśli, jaki będzie los bliskich, gdyby jednak coś się stało – wyjaśnia lektor spotu.

Celem kampanii "Bohaterowie" Fundacji Dorastaj z Nami jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na rolę służb publicznych w Polsce i na kwestie odpowiedzialności społecznej za losy rodzin tych, którzy w swojej codziennej pracy narażają życie dla innych. Ma to być również początek dyskusji społecznej o tym, czym dzisiaj jest patriotyzm i kim są współcześni bohaterowie. Kampania została objęta honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka, ministra Marka Michalaka.

Dla większości Polaków (90%) słowo patriotyzm jest rozumiane w sposób tradycyjny – jako walka o ojczyznę i poświęcenie dla niej – czyli w sposób odległy od tego, jak wygląda współczesne życie w Polsce, pozbawione wojen i konieczności podejmowania takich działań. Mimo tradycyjnego rozumienia patriotyzmu, zmieniło się rozumienie tego, kto jest obecnie patriotą – to nie tylko Ci co walczą o ojczyznę, ale również Ci, dzięki którym żyje nam się lepiej i bezpieczniej: strażacy, policjanci, żołnierze i ratownicy. To są bohaterowie czasu pokoju – mówi prof. UW Dominika Maison (Dom Badawczy Maison), odpowiedzialna za realizację badań społecznych, wykonanych na zlecenie Fundacji Dorastaj z Nami.

Fundacja Dorastaj z Nami powstała w 2010 roku, wspiera dzieci osób, które straciły życie lub zdrowie w trakcie pełnienia służby. Wspieramy proces edukacyjny dzieci i młodzieży objętych opieką, a w szczególności współfinansujemy indywidualne potrzeby, związane z ich rozwojem intelektualnym, nauką, wychowaniem czy zainteresowaniami – mówi Magdalena Pawlak, Prezes Zarządu Fundacji Dorastaj z Nami. Sądzimy, że ludzie, którzy bohatersko oddają swoje życie w imię naszego bezpieczeństwa, zasługują na nasz szacunek i odpowiedzialność wobec pozostawionych przez nich dzieci – dodaje.

W działania marketingowe zaangażowali się przedstawiciele Wojska, Straży Pożarnej i Policji. Za strategię, kreację i realizację działań ATL i BTL odpowiada agencja marketingu społecznego Telescope.

Wszyscy znamy tę filmową scenę, w której umierający bohater prosi przyjaciela, żeby ten zaopiekował się jego dziećmi. Takiej prośbie nie sposób odmówić. Wykorzystaliśmy ten motyw i wokół niego zbudowaliśmy przekaz kampanii – mówi Malina Wieczorek, dyrektor Telescope.

Spoty będą emitowane w ramach bezpłatnego czasu dla organizacji pożytku publicznego w kanałach TVP (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Polonia i TVP Kultura)  oraz  w TVN (TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo i TVN Meteo), a także w kinach Cinema City i Multikinie.

W ramach kampanii społecznej przeprowadzono badanie opinii publicznej, zrealizowano spot telewizyjno-kinowy w wersji 30" i 45", spot radiowy oraz plakaty. Powstała też seria reportaży pod opieką dziennikarską Tomasza Sekielskiego (Kombinat Medialny), przedstawiających konkretne osoby związane ze służbą publiczną i ich, niejednokrotnie tragiczne, historie życia. Zaplanowano również działania w internecie i w mediach społecznościowych. Dzięki współpracy z grupą Agora pozyskano emisje w prasie i radio (TOK FM, Złote Przeboje Roxy) , na citylightach, scrollach i autobusach (AMS). Media pozyskuje Telescope i dom mediowy Media On. Za działania PR odpowiada agencja AM Art-Media, a ze strony Fundacji  – Edyta Bach. 

Reżyserem spotu kampanii jest Florian Malak, za produkcję odpowiada MOJO FILMS, zdjęcia do materiałów drukowanych są autorstwa Radka Polaka, a zdjęcia PR Jerzego Mańkowskiego.

Fundacja Dorastaj z Nami powstała w wyniku współdziałania przedstawicieli środowiska biznesu, celem troski o los dzieci, których rodzice zginęli w trakcie pełnienia służby publicznej dla Polski. Pomocą Fundacji objęte są, między innymi, dzieci poszkodowanych w czasie służby żołnierzy, policjantów, strażaków i ratowników górskich.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Bohaterowie
Czas:
2015.2.25
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Dorastaj z Nami
Media:
Telewizja, radio, prasa, internet
Wykonawca:
Telescope
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek