Departament policji w hrabstwie Gwent w Walii, we współpracy ze studiem filmowym Zipline, zrealizował w sierpniu br.30-minutowy film społeczny pt. „Cow” (główna bohaterka nazywa się Cassie Cowan), którego teaser drogą internetową rozprzestrzenił się szybko po świecie i natychmiast stał się hitem omawianym szeroko w mediach. Głównie ze względu na jego wstrząsający charakter i dosłowność. Film przestrzega młodych ludzi przed sms-owaniem podczas prowadzenia samochodu pokazując skutki takich praktyk. Dziewczyna kierująca autem, odpowiadając beztrosko na smsy, traci na kilka sekund koncentrację i zabija przez to 4 osoby. Ciąg zdarzeń pokazanych jest naturalistycznie, bez litości dla widza.
Nietrudno sobie wyobrazić jak będzie przebiegać dalsze życie młodej Cassie – gdzie je spędzi i jak przez resztę życia będzie się czuć.
Film ma stać się częścią programu edukacyjnego prowadzonego w szkołach podstawowych w Walii i w całej Wielkiej Brytanii i ma pomóc zmniejszyć liczbę kolizji z udziałem młodych kierowców.
Redakcja kampaniespoleczne.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?