logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Stop bosym stopom
16.12.2007
Tematy: Wydarzenia

Stop bosym stopom



12 grudnia w Likus Concept Store, w Warszawie, odbył się wernisaż zdjęć do wyjątkowego kalendarza na 2008 rok – „DŻENTELMENI”. Podczas wernisażu z krótkim recitalem wystąpiła Justyna Steczkowska, a wieczór poprowadziła Karolina Malinowska i Olivier Janiak. Ruszyła druga edycja akcji „Zimą stop bosym stopom”.

Przedsięwzięcie jest organizowane po raz drugi przez Kujawsko-Pomorski Zarząd Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Bydgoszczy. Pomysł na taką akcję narodził się podczas letnich półkolonii dla podopiecznych PCK. – Zobaczyłem, że dzieciaki nie mają klapek na plażę. Ze zgrozą na to patrzyłem. Zacząłem się zastanawiać w czym będą biegać zimą – wspomina pomysłodawca akcji Patryk Wolski, najmłodszy w historii PCK wiceprezes kujawsko-pomorskiego zarządu okręgu. Nie zorganizował typowej kwesty, bo chciał, żeby każdy darczyńca miał dowód, że wziął udział w akcji. – Patrząc na wiszący w domu kalendarz, codziennie można sobie pomyśleć: pomogłem, jestem dobry – wyjaśnia. Jej celem jest zakupienie obuwia zimowego dla dzieci z najuboższych rodzin za pieniądze uzyskane ze sprzedaży kalendarza „DŻENTELMENI”.

Cena kalendarza to cena pary butów (59,90 zł) – kupując go nabywca kupuje ciepłe buty dziecku z biednej rodziny. Kalendarz jest do nabycia w drogeriach ROSSMANN na terenie całego kraju od 17 grudnia 2007 r.

W pierwszej edycji akcji na początku 2007 roku kalendarz zniknął z półek w przeciągu tygodnia, czego konsekwencją był zakup 4,5 tysiąca par butów dla dzieci całej Polsce. Kalendarz odniósł sukces dzięki udziałowi takich gwiazd jak: M.Zakościelny, P.Małaszyński, K.Kolberger, K.Durczok, P.Adamczyk, A.Chyra, P.Deląg, B.Szyc, M.Włodarczyk, K.Wesołowski, Sz.Majewski, P.Wilczak.

W drugiej edycji udział wzięli: Daniel Olbrychski, Bartek Świderski, Mateusz Damięcki, Paweł Małuszyński, Jacek Poniedziałek, Przemek Cypryański, Tomasz Karolak, Piotr Rubik, Maciek Zakościelny, Robert Więckiewicz, Robert Gonera i Tomasz Lis.

Fotografie do kalendarza wykonał Tomasz Lewandowski. O wizerunek Dżentelmenów zadbała Joanna Wiła, a producentem, podobnie jak w roku ubiegłym, jest Olivier Janiak.

Tegoroczna akcja organizowana jest we współpracy z Fundacją TVN ,,Nie jesteś sam”. Kampania promocyjna kalendarza będzie miała miejsce w programach TVN „Dzień dobry TVN” , „Co za tydzień” i TVN Style, a od 14 grudnia na antenach kanałów Grupy TVN będzie można oglądać spoty reklamowe promujące akcję z udziałem „Dżentelmenów”.

Wszyscy ludzie, którzy pomagali w realizacji projektu pracowali za darmo. Jedynym kosztem przedsięwzięcia jest druk kalendarzy, choć drukarnia Gemtext także zrezygnowała ze swojej marży.

Główni partnerzy akcji to: ROSSMANN oraz BARTEK – sponsorzy znacznej części druku, Profilab – druk zdjęć wielkoformatowych, TVN i Onet.pl – partnerzy medialni.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek