Kluczowy program CSR Tesco Polska zdobył statuetkę Stevie Award w konkursie International Business Awards. Projekt Tesco dla Szkół – „Ekomania filmowania”, promujący ekologiczne postawy wśród dzieci i młodzieży oraz wspierający polskie szkoły, otrzymał nagrodę w kategorii ‘Komunikacja lub Kampania PR Roku – Relacje ze społecznością’.
Projekt Tesco dla Szkół – „Ekomania filmowania” znalazł się w towarzystwie najlepszych projektów firm i organizacji z 40 krajów całego świata, wybranych z ponad 3.000 zgłoszeń.
Przyznawane już po raz ósmy International Business Awards, zwane są też „Oscarami świata biznesu”. Statuetki Stevie będą wręczane laureatom konkursu podczas gali w Abu Dhabi, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, 11 października br.
Program Tesco dla Szkół, istniejący od dziewięciu lat, a od trzech nakierowany na edukację ekologiczną dzieci i młodzieży, to jeden z kluczowych programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Tesco. Firma zachęca do działań na rzecz środowiska naturalnego także swoich klientów..
Uhonorowana w konkursie Stevie Awards 8. edycja programu Tesco dla Szkół, realizowana przez agencję Garden of Words, miała formę ekologiczno-filmowego konkursu. Wzięło w nim udział ponad 3000 dzieci z 300 miast w całej Polsce. Od początku istnienia programu ufundowano dla 11 tysięcy polskich szkół pracownie komputerowe i multimedialne oraz sprzęt dydaktyczno-sportowy o łącznej wartości ponad 12 milionów złotych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!