Kluczowy program CSR Tesco Polska zdobył statuetkę Stevie Award w konkursie International Business Awards. Projekt Tesco dla Szkół – „Ekomania filmowania”, promujący ekologiczne postawy wśród dzieci i młodzieży oraz wspierający polskie szkoły, otrzymał nagrodę w kategorii ‘Komunikacja lub Kampania PR Roku – Relacje ze społecznością’.
Projekt Tesco dla Szkół – „Ekomania filmowania” znalazł się w towarzystwie najlepszych projektów firm i organizacji z 40 krajów całego świata, wybranych z ponad 3.000 zgłoszeń.
Przyznawane już po raz ósmy International Business Awards, zwane są też „Oscarami świata biznesu”. Statuetki Stevie będą wręczane laureatom konkursu podczas gali w Abu Dhabi, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, 11 października br.
Program Tesco dla Szkół, istniejący od dziewięciu lat, a od trzech nakierowany na edukację ekologiczną dzieci i młodzieży, to jeden z kluczowych programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Tesco. Firma zachęca do działań na rzecz środowiska naturalnego także swoich klientów..
Uhonorowana w konkursie Stevie Awards 8. edycja programu Tesco dla Szkół, realizowana przez agencję Garden of Words, miała formę ekologiczno-filmowego konkursu. Wzięło w nim udział ponad 3000 dzieci z 300 miast w całej Polsce. Od początku istnienia programu ufundowano dla 11 tysięcy polskich szkół pracownie komputerowe i multimedialne oraz sprzęt dydaktyczno-sportowy o łącznej wartości ponad 12 milionów złotych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy