logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  06.02.2011

Staż w Saatchi&Saatchi za loga dla PCK



Polski Czerwony Krzyż zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na projekt logotypów do akcji: Wielkanoc z PCK, Gorączka złota, Wyprawka dla żaka, Kampania Walki z Głodem oraz Czerwonokrzyska Gwiazdka. Zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci trzymiesięcznego bezpłatnego stażu w agencji Saatchi&Saatchi w dogodnym dla siebie i dla agencji terminie.

Projekty należy przysyłać w formacie PDF na adres zuzanna.krygiel@pck.org.pl do 31 marca. Po wybraniu zwycięskich projektów przez jury, autor zostanie poproszony o przygotowanie znaków w formatach wymaganych do druku.

Wielkanoc z PCK
Od wielu lat na terenie całego kraju Polski Czerwony Krzyż organizuje wielkanocną akcję pomocy. Za pomocą różnorodnych działań (kwest, zbiórek darów w sklepach, szkołach i na rynkach miast) pozyskuje pieniądze i dary rzeczowe, dzięki którym wiele rodzin w Polsce może godnie spędzać Święta Wielkanocne.

Gorączka Złota
Każdego roku prawie 4 miliony dzieci spędza lato w domu z powodu braku funduszy na wakacje. Dzięki akcji „Gorączka złota” PCK zbiera fundusze na dofinansowanie kolonii dla najuboższych dzieci. Akcja polega na zbiórce złotych monet (jedno-, dwu- i pięciogroszowych) prowadzonej podczas kwest ulicznych, zbiórek w sklepach, szkołach czy firmach.

Wyprawka dla Żaka
„Wyprawka dla żaka” to autorska kampania PCK, mająca na celu wyposażenie potrzebujących dzieci w wyprawki szkolne. Od 2000 roku w czasie wakacji Polski Czerwony Krzyż zbiera przybory szkolne oraz fundusze na wyprawki przekazywane uczniom na początku września.

Kampania Walki z Głodem
Walka z głodem, ubóstwem i niedożywieniem to jeden z głównych celów PCK. Celem akcji jest poprawa sytuacji osób potrzebujących poprzez podniesienie świadomości i wzrost aktywności Polaków na polu pomocy społecznej.

Czerwonokrzyska Gwiazdka
Świąteczną pomoc PCK kieruje do najuboższych i opuszczonych, do rodzin wielodzietnych i osób samotnie wychowujących dzieci, do bezrobotnych, bezdomnych oraz chorych. Najczęstszą formą pomocy jest wydawanie paczek z żywnością, owocami, środkami czystości, odzieżą, słodyczami i zabawkami; organizacja spotkań opłatkowych i wieczerzy wigilijnych, organizacja spotkań mikołajkowych dla najmłodszych.

Więcej informacji na stronie www.pck.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek