logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Statysta potrzebny od zaraz
11.01.2016
Tematy: Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z wykluczeniem społecznym

Statysta potrzebny od zaraz

Your browser does not support the video tag.


Statyści w branży filmowej i reklamowej są potrzebni praktycznie zawsze, a zostać nim może każdy, kto pasuje do wymagań – produkcji jest tak wiele, że wszyscy mogą znaleźć coś dla siebie. Ten fakt wykorzystano do niesienia pomocy potrzebującym.

Kampania "Homeless extras" ("Bezdomni statyści") promuje stworzoną w Amsterdamie agencję statystów dla bezdomnych o tej samej nazwie. Za tą inicjatywą stoi organizacja de Volksbond, która od lat pomaga bezdomnym na ulicach holenderskiej stolicy.

Cała akcja skierowana jest głównie do zajmujących się filmem. W spocie podkreśla się, że bezdomni tak jak inni sprawnie odgrywają role, natomiast wynoszą z tego – zdaje się – dużo więcej korzyści. Dostają nie tylko posiłek, pieniądze (część wypłaty trafia w ręce występującego, część przeznacza się na cele charytatywne) ale też ludzką życzliwość, uwagę oraz niecodzienną aktywność, która daje im wiele dobrych chwil.

Milena Molęda



Nazwa kampanii:
Homeless extras
Czas:
2015.12.22
Nadawca:
de Volksbond
Media:
Internet
Wykonawca:
DDB & Tribal Worldwide Amsterdam
Adresaci:
Twórcy filmowi





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek