Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego
Publikacja pt. „Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego” jest propozycją wspólnych standardów, jak odpowiedzialnie przygotować i przeprowadzić działania z zakresu marketingu społecznego.
Dokument zawiera definicje związane z obszarem marketingu społecznego, omawia także po kolei etapy tworzenia kampanii społecznej (definiowanie problemu społecznego, rozpoznanie rynku (badania), strategia marketingowa, planowanie działań, monitoring i ewaluacja, wdrożenie). Materiał, skierowany do realizatorów przyszłych kampanii społecznych, ma pomóc w tworzeniu skutecznych kampanii.
Fabryka Komunikacji Społecznej, agencja specjalizująca się w marketingu społecznym, przygotowała tę publikację w ramach wdrażania strategii CSR, dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP). Więcej informacji znajduje się na platformie marketingspoleczny.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
13.09.2024
Szkoła kontra smartfony
-
06.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
30.08.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
26.08.2024
Międzynarodowy Dzień Psa — jak pomóc psom w potrzebie?