Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego
Publikacja pt. „Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego” jest propozycją wspólnych standardów, jak odpowiedzialnie przygotować i przeprowadzić działania z zakresu marketingu społecznego.
Dokument zawiera definicje związane z obszarem marketingu społecznego, omawia także po kolei etapy tworzenia kampanii społecznej (definiowanie problemu społecznego, rozpoznanie rynku (badania), strategia marketingowa, planowanie działań, monitoring i ewaluacja, wdrożenie). Materiał, skierowany do realizatorów przyszłych kampanii społecznych, ma pomóc w tworzeniu skutecznych kampanii.
Fabryka Komunikacji Społecznej, agencja specjalizująca się w marketingu społecznym, przygotowała tę publikację w ramach wdrażania strategii CSR, dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP). Więcej informacji znajduje się na platformie marketingspoleczny.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.04.2025
Aż trzy czwarte Polaków spaceruje
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
03.02.2025
Dzieci w Polsce mniej szczęśliwe. Dlaczego?
-
29.01.2025
Czterdziestolatkowie nie myślą o emeryturze
-
27.01.2025
Płonące elektryki — prawda czy mit?
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych