Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego
Publikacja pt. „Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego” jest propozycją wspólnych standardów, jak odpowiedzialnie przygotować i przeprowadzić działania z zakresu marketingu społecznego.
Dokument zawiera definicje związane z obszarem marketingu społecznego, omawia także po kolei etapy tworzenia kampanii społecznej (definiowanie problemu społecznego, rozpoznanie rynku (badania), strategia marketingowa, planowanie działań, monitoring i ewaluacja, wdrożenie). Materiał, skierowany do realizatorów przyszłych kampanii społecznych, ma pomóc w tworzeniu skutecznych kampanii.
Fabryka Komunikacji Społecznej, agencja specjalizująca się w marketingu społecznym, przygotowała tę publikację w ramach wdrażania strategii CSR, dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP). Więcej informacji znajduje się na platformie marketingspoleczny.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
08.09.2023
Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce
-
25.08.2023
Śmieci, których nie widać – nie tylko ścieki są problemem polskich wód
-
11.08.2023
Osoby z niepełnosprawnościami na rynku pracy
-
01.08.2023
Elektryczne rowery cargo zrewolucjonizują transport miejski
-
31.07.2023
Jak skutecznie ostrzegać przed katastrofami naturalnymi?
-
21.07.2023
Polak przebodźcowany – raport na temat stresu informacyjnego