Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego
Publikacja pt. „Standard odpowiedzialnego i ekologicznego prowadzenia działań z zakresu marketingu społecznego” jest propozycją wspólnych standardów, jak odpowiedzialnie przygotować i przeprowadzić działania z zakresu marketingu społecznego.
Dokument zawiera definicje związane z obszarem marketingu społecznego, omawia także po kolei etapy tworzenia kampanii społecznej (definiowanie problemu społecznego, rozpoznanie rynku (badania), strategia marketingowa, planowanie działań, monitoring i ewaluacja, wdrożenie). Materiał, skierowany do realizatorów przyszłych kampanii społecznych, ma pomóc w tworzeniu skutecznych kampanii.
Fabryka Komunikacji Społecznej, agencja specjalizująca się w marketingu społecznym, przygotowała tę publikację w ramach wdrażania strategii CSR, dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP). Więcej informacji znajduje się na platformie marketingspoleczny.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
23.02.2024
Polacy chcą robotów w domu, ale nie w miejscu pracy
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Na jakie wydarzenia Polacy kupowali bilety w 2023 roku?
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
19.01.2024
Gdzie wyrzucić paragon, ceramikę czy tetrapaki? Polacy nadal mają z tym problem