Przedstawienie pustego obiektu sportowego ma za zadanie uzmysłowić odbiorcy jak duża to liczba. Znajdująca się na środku boiska dziewczynka reprezentuje każde dziecko, które nie ma kochającej rodziny.
Ile dzieci w Kanadzie czeka na przysposobienie? Tyle, ile osób zmieści się na stadionie, czyli trzydzieści tysięcy.
W tle słychać interpretację piosenki „Use Somebody” zespołu Kings of Leon, zaśpiewaną przez chór kanadyjskich dzieci. Film transmitowano po raz pierwszy 20 lutego, w Dzień Rodziny (Family Day), urzędowe święto Kanady. Kampania organizacji Until The Last Child podkreśla, że podczas gdy wiele dzieci świętowało z rodzicami, trzydzieści tysięcy jest pozbawionych opieki.
Katarzyna Kwiatkowska
Nazwa kampanii:
30,000 is the loneliest number
Czas:
2017.2.20
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Until The Last Child
Media:
telewizja, internet
Wykonawca:
The&Partnership
Adresaci:
potencjalni rodzice zastępczy
Hasło kampani:
There are over 30,000 foster kids in Canada. Enough to fill this entire stadium. Every child deserves a forever home. (W Kanadzie jest ponad trzydzieści tysięcy dzieci czekających na przysposobienie. Wystarczająco by wypełnić cały ten stadion. Każde dziecko zasługuje, aby mieć dom.)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!