Przedstawienie pustego obiektu sportowego ma za zadanie uzmysłowić odbiorcy jak duża to liczba. Znajdująca się na środku boiska dziewczynka reprezentuje każde dziecko, które nie ma kochającej rodziny.
Ile dzieci w Kanadzie czeka na przysposobienie? Tyle, ile osób zmieści się na stadionie, czyli trzydzieści tysięcy.
W tle słychać interpretację piosenki „Use Somebody” zespołu Kings of Leon, zaśpiewaną przez chór kanadyjskich dzieci. Film transmitowano po raz pierwszy 20 lutego, w Dzień Rodziny (Family Day), urzędowe święto Kanady. Kampania organizacji Until The Last Child podkreśla, że podczas gdy wiele dzieci świętowało z rodzicami, trzydzieści tysięcy jest pozbawionych opieki.
Katarzyna Kwiatkowska
Nazwa kampanii:
30,000 is the loneliest number
Czas:
2017.2.20
Nadawca:
Until The Last Child
Media:
telewizja, internet
Wykonawca:
The&Partnership
Adresaci:
potencjalni rodzice zastępczy
Hasło kampani:
There are over 30,000 foster kids in Canada. Enough to fill this entire stadium. Every child deserves a forever home. (W Kanadzie jest ponad trzydzieści tysięcy dzieci czekających na przysposobienie. Wystarczająco by wypełnić cały ten stadion. Każde dziecko zasługuje, aby mieć dom.)
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu