logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Stadion pełen samotności
13.03.2017
Tematy: Kampanie, Kanada, Komunikacja w rodzinie

Stadion pełen samotności



Przedstawienie pustego obiektu sportowego ma za zadanie uzmysłowić odbiorcy jak duża to liczba. Znajdująca się na środku boiska dziewczynka reprezentuje każde dziecko, które nie ma kochającej rodziny.

Ile dzieci w Kanadzie czeka na przysposobienie? Tyle, ile osób zmieści się na stadionie, czyli trzydzieści tysięcy.

W tle słychać interpretację piosenki „Use Somebody” zespołu Kings of Leon, zaśpiewaną przez chór kanadyjskich dzieci. Film transmitowano po raz pierwszy 20 lutego, w Dzień Rodziny (Family Day), urzędowe święto Kanady. Kampania organizacji Until The Last Child podkreśla, że podczas gdy wiele dzieci świętowało z rodzicami, trzydzieści tysięcy jest pozbawionych opieki.

 

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampanii:
30,000 is the loneliest number
Czas:
2017.2.20
Nadawca:
Until The Last Child
Media:
telewizja, internet
Wykonawca:
The&Partnership
Adresaci:
potencjalni rodzice zastępczy
Hasło kampani:
There are over 30,000 foster kids in Canada. Enough to fill this entire stadium. Every child deserves a forever home. (W Kanadzie jest ponad trzydzieści tysięcy dzieci czekających na przysposobienie. Wystarczająco by wypełnić cały ten stadion. Każde dziecko zasługuje, aby mieć dom.)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek