logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  07.10.2009

Środkowy palec dla raka

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"Nienawidzę Cię!", "Jesteś ohydny", "Niszczysz rodziny!" – tak wściekle bohaterowie spotu kampanii Canadian Cancer Society dają upust swoim emocjom wobec raka. W filmie występuje osiem osób, które zetknęły się z nowotworami – chorowali oni sami bądź ich bliscy. Opowiadają o uczuciach związanych z leczeniem, pobytami w szpitalu, strachu przed rozłąką z rodziną i znajomymi oraz przed śmiercią. Deklarują gotowość do przeciwstawienia się rakowi.

W kolejnych filmach kampanii również pojawia się motyw walki – siedzący przy stole ludzie pokazują sobie nawzajem swoje blizny, chwaląc się zwycięstwem z chorobą; scena z pielęgniarką owijającą młodemu mężczyźnie ręce bandażem na wzór rękawic bokserskich kojarzy się z przygotowaniami do starcia na ringu.

Nadawcy kampanii informują i wzywają odbiorcy do aktywności: "Every 3 minutes another Canadian is faced with fighting cancer. Join the fight" (Co 3 minuty kolejny Kanadyjczyk staje do walki z rakiem. Przyłącz się do walki). Spotom telewizyjnym i radiowym towarzyszą też plakaty opatrzone hasłami mającymi sprawiać wrażenie skierowanych bezpośrednio do choroby, przykładowo: "Uważaj raku, znamy ludzi. Wielu ludzi" lub "Pamiętaj raku, jeśli zadzierasz z nimi, zadzierasz z nami".

Groźna choroba pokazywana jest jako wróg, którego można pokonać. Stowarzyszenie w swojej kampanii pokazuje jak można przyłączyć się do zwalczania go – poprzez wsparcie finansowe badań i akcji profilaktycznych, promowanie zdrowego stylu życia, wspieranie osób zmagających się z nowotworami.

Canadian Cancer Society to największa organizacja tego typu w Kanadzie. Prowadzi akcje edukacyjne i informacyjne, działa na rzecz zmniejszenia ryzyka zachorowań poprzez np. zakazy palenia w miejscach publicznych czy sprzedaży produktów zawierających potencjalnie rakotwórcze składniki.
A.Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Join the fight
Czas:
2009.10.1 - 2009.10.20
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Canadian Cancer Society
Media:
Telewizja, internet, outdoor, radio
Wykonawca:
DDB Canada
Adresaci:
Mieszkańcy Kanady, potencjalni darczyńcy i wolontariusze
Hasło kampani:
Every 3 minutes another Canadian is faced with fighting cancer. Join the fight (Co 3 minuty kolejny Kanadyjczyk staje do walki z rakiem. Przyłącz się do walki)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek