logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  05.06.2009

Sprawni zdolni zatrudnieni

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Do końca czerwca stacje telewizyjne i radiowe emitować będą spoty promujące zatrudnianie osób z niepełnosprawnością. Nową kampanię społeczną "Sprawni zawodowo" prowadzi Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Środki na jej realizację pozyskano z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Celem kampanii jest uświadomienie pracodawcom, że nie muszą co miesiąc odprowadzać do PFRON-u pieniędzy w ramach tzw. „kar” – jeśli tylko zatrudnią wymaganą liczbę osób z niepełnosprawnością; pokazanie jak wiele może zyskać firma, w której pracują takie osoby; przekonanie społeczeństwa, że osoby z niepełnosprawnością są w pełni wartościowymi pracownikami i przekonanie samych osób z niepełnosprawnością, że mogą realizować swoje plany zawodowe.

Bohaterami reklam są trzy osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności, reprezentujące różne zawody. Anna Krupa, nauczycielka języka angielskiego, choć nie ma rąk, świetnie radzi sobie z kilkunastoosobowymi grupami uczniów w szkole w Czerwiennem k. Czarnego Dunajca. Wojciech Maj z Kielc, informatyk i tłumacz, od kilkunastu lat zajmuje się oprogramowaniem, które umożliwia osobom niewidomym korzystanie z komputera i innego specjalistycznego sprzętu. Tomasz Karcz z Krakowa, który urodził się bez dłoni, jest stylistą, prowadzi własne atelier fryzjerskie, zajmuje się także charakteryzacją filmową i choreografią pokazową.

Celem projektu, którego częścią jest kampania medialna, jest tworzenie większych możliwości zatrudniania osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym i umiarkowanym poprzez subsydiowanie wynagrodzeń rekompensujących pracodawcom z otwartego rynku pracy zwiększone koszty zatrudniania tych osób oraz zmianę i utrwalanie zmienionych postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych. Kampania ma wpłynąć na zmianę wizerunku i utrwalić postrzeganie osoby niepełnosprawnej jako pełnowartościowego pracownika.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Sprawni zawodowo
Czas:
2009.6.1 - 2009.6.30
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Media:
Telewizja, radio, internet
Adresaci:
Pracodawcy, osoby niepełnosprawne, opinia publiczna
Hasło kampani:
Niepełnosprawni w pełni zdolni





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek