Pod hasłem "Sprawdzaj, póki jest różnica” ruszyła kampania Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” nakłaniająca kobiety do badania piersi. W reklamie prasowej, która pojawiła się w pismach kierowanych do kobiet, pokazano damskie plecy w rozpiętej bluzce, założonej tył na przód.
Reklamę przygotowała pro bono agencja Euro RSCG Warsaw, a za dobór mediów odpowiedzialne jest MPG Mediaplanning. Kampanię wspiera Fundacja Agory.
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
