22-23 listopada br. odbędzie się spotkanie „Wizerunek Pracodawcy. Employer Branding a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”, organizowane przez BMS Polska.
Jak wyjaśniają organizatorzy, na rynek pracy wkracza pokolenie, dla którego ważne jest, by pracować w firmie zaawansowanej technologicznie, różnorodnej i dobrze postrzeganej przez otoczenie. Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu odgrywają coraz większą rolę w kształtowaniu wizerunku firmy wśród pracowników.
Podczas spotkania przedstawiciele firm Raben Group, Provident, BGŻ BNP Paribas, Tesco, Grupa Muszkieterów, BP Europa, Budimex, PZU i VMR podzielą się najnowszymi case study o podejmowanych przez nich inicjatywach na rzecz ochrony środowiska, rozwoju lokalnych społeczności, wolontariacie pracowniczym, rozwoju pracowników etc. Dodatkowym punktem programu będzie możliwość wzięcia udziału w wieczornym spotkaniu przy lampce wina.
Liczba miejsc jest ściśle ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji oraz szczegółowy program znajdują się pod tym linkiem.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie