22-23 listopada br. odbędzie się spotkanie „Wizerunek Pracodawcy. Employer Branding a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”, organizowane przez BMS Polska.
Jak wyjaśniają organizatorzy, na rynek pracy wkracza pokolenie, dla którego ważne jest, by pracować w firmie zaawansowanej technologicznie, różnorodnej i dobrze postrzeganej przez otoczenie. Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu odgrywają coraz większą rolę w kształtowaniu wizerunku firmy wśród pracowników.
Podczas spotkania przedstawiciele firm Raben Group, Provident, BGŻ BNP Paribas, Tesco, Grupa Muszkieterów, BP Europa, Budimex, PZU i VMR podzielą się najnowszymi case study o podejmowanych przez nich inicjatywach na rzecz ochrony środowiska, rozwoju lokalnych społeczności, wolontariacie pracowniczym, rozwoju pracowników etc. Dodatkowym punktem programu będzie możliwość wzięcia udziału w wieczornym spotkaniu przy lampce wina.
Liczba miejsc jest ściśle ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji oraz szczegółowy program znajdują się pod tym linkiem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko