logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  19.09.2016

Spot do słuchania

Your browser does not support the video tag.


By w pełni odebrać przekaz reklamy, trzeba zamknąć oczy i przez chwilę stać się tylko słuchaczem. Te niecałe 3 minuty bez wizji mogą wiele uświadomić.

Kanwą dla kampanii stała się historia szkockiej biegaczki paraolimpijskiej, Libby Clegg. Oglądający spot zostają poproszeni o użycie słuchawek i zamknięcie oczu. Ścieżka dźwiękowa reklamy oparta jest o autentyczne wydarzenia z życia Libby – zarówno te przykre czy dramatyczne, jak i te budujące. Paradoksalnie ten pomysłowy i nieszablonowo wykorzystujący współczesną technologię spot, bazując na jednym tylko zmyśle odbiorcy – słuchu, pobudza jego wyobraźnię, a przez to wrażliwość. Spot ma nie tylko dać ułamek wyobrażenia jak to jest być niewidomym, ale również uświadomić rzecz, która powinna być oczywista – że ludzie niepełnosprawni również posiadają ambicje, mają cele i potrafią je osiągać, mimo że napotykają na swojej drodze niezrównanie więcej przeszkód, również, a może przede wszystkim, ze strony niedoceniających ich ludzi.

Kampania została zrealizowana dla brytyjskiej organizacji Guide Dogs, która prowadzi szeroko zakrojoną działalność na rzecz ludzi niewidomych lub z ograniczonym widzeniem- od bezpośredniej pomocy po edukacyjne kampanie właśnie. W końcówce spotu widać zdjęcie Libby z jej psem przewodnikiem Hattie, któremu – jak sama podkreśla – bardzo wiele zawdzięcza w swej drodze do sukcesu.

Milena Molęda


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
A test of a blind ambition
Czas:
2016.9.8
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Guide Dogs
Media:
Internet
Wykonawca:
Don't Panic
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby nieznające sytuacji osób niewidomych





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek