Czwórka młodych osób siedzi przy stole grając w karty. Rozmieszczeni są tak, jakby znajdowali się w samochodzie. I przy stole i w samochodzie można zapoznać się z nowymi osobami. „Make new friends. Carpool” („Zawiąż nowe przyjaźnie. Korzystaj z carpoolingu”) – do carpoolingu (dosł. „wypełniania auta”) zachęca kampania rady okręgowej Rodney – dzielnicy nowozelandzkiego miasta Auckland. To sposób podróżowania polegający na udostępnianiu wolnych miejsc w samochodzie innym osobom. Kierowcy i pasażerowie najczęściej umawiają się na wspólną jazdę przez internet i dzielą między sobą koszty podróży (w odróżnieniu od spontanicznego i bezpłatnego autostopu).
Ten sposób przemieszczania się to nie tylko metoda na poznanie nowych, interesujących ludzi, ale również zmniejszenie kosztów związanych z podróżą samochodem, takich jak paliwo i opłaty za przejazd. „Ridesharing” („Jazda dzielona”) może nieść ze sobą przyjemność oraz stać się alternatywą dla jazdy w pojedynkę. Jednocześnie jest to forma podróżowania przyjazna środowisku, zmniejszająca emisję dwutlenku węgla oraz ruch na drogach. Na stronie akcji można znaleźć kompanów do wspólnej podróży.
Kreacje przygotowane zostały w październiku 2010 r. przez agencję Saatchi & Saatchi z Nowej Zelandii.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!