logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Sposób na nowych przyjaciół
12.01.2011
Tematy: Kreacje / printy

Sposób na nowych przyjaciół



Czwórka młodych osób siedzi przy stole grając w karty. Rozmieszczeni są tak, jakby znajdowali się w samochodzie. I przy stole i w samochodzie można zapoznać się z nowymi osobami. „Make new friends. Carpool” („Zawiąż nowe przyjaźnie. Korzystaj z carpoolingu”) – do carpoolingu (dosł. „wypełniania auta”) zachęca kampania rady okręgowej Rodney – dzielnicy nowozelandzkiego miasta Auckland. To sposób podróżowania polegający na udostępnianiu wolnych miejsc w samochodzie innym osobom. Kierowcy i pasażerowie najczęściej umawiają się na wspólną jazdę przez internet i dzielą między sobą koszty podróży (w odróżnieniu od spontanicznego i bezpłatnego autostopu).

Ten sposób przemieszczania się to nie tylko metoda na poznanie nowych, interesujących ludzi, ale również zmniejszenie kosztów związanych z podróżą samochodem, takich jak paliwo i opłaty za przejazd. „Ridesharing” („Jazda dzielona”) może nieść ze sobą przyjemność oraz stać się alternatywą dla jazdy w pojedynkę. Jednocześnie jest to forma podróżowania przyjazna środowisku, zmniejszająca emisję dwutlenku węgla oraz ruch na drogach. Na stronie akcji można znaleźć kompanów do wspólnej podróży.

Kreacje przygotowane zostały w październiku 2010 r. przez agencję Saatchi & Saatchi z Nowej Zelandii.
A. Jastrzębska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek