logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Spolita PR czeka na organizację non-profit
12.01.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Spolita PR czeka na organizację non-profit



Radomska agencja Spolita PR chce wesprzeć w zakresie public relations organizację non-profit z Radomia lub okolic. Długoterminowe działania polegające na prowadzeniu polityki informacyjnej, oprawie wizerunkowej i kontaktach z mediami agencja będzie świadczyła na zasadach non-profit.

Inicjatywa ta związana jest z polityką firmy, która od początku podkreśla swoje zaangażowanie w problematykę społeczną. Do współpracy Spolita PR zaprasza organizacje samorządu gospodarczego i zawodowego, stowarzyszenia i organizacje społeczne, fundacje, które skupiają się na wspieraniu publicznego dobra, nie kierując się przy tym osiągnięciem zysku. Działania na których zależy agencji to przede wszystkim inicjowanie i wspieranie przedsiębiorczości i kreatywności społeczeństwa, przeciwdziałanie i ograniczanie negatywnych zjawisk, ochrona środowiska. Za prowadzone działania agencja nie będzie pobierała żadnych opłat. – Zgodnie z naszym założeniem Spolita PR to firma zaangażowana społecznie. Zależy nam by działania, którym poświęcimy czas i energię były użyteczne dla społeczeństwa, bo tylko wtedy będziemy czerpać z naszej pracy satysfakcję – zapewnia Katarzyna Dalbiak, prezes Spolita PR. Agencja nie wyklucza udziału w więcej niż tylko jednym projekcie.

Chęć udziału należy zgłaszać do 15 stycznia 2010 przesyłając na adres agencji spolita@spolitapr.pl informacje dotyczące profilu działalności organizacji.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek