Radomska agencja Spolita PR chce wesprzeć w zakresie public relations organizację non-profit z Radomia lub okolic. Długoterminowe działania polegające na prowadzeniu polityki informacyjnej, oprawie wizerunkowej i kontaktach z mediami agencja będzie świadczyła na zasadach non-profit.
Inicjatywa ta związana jest z polityką firmy, która od początku podkreśla swoje zaangażowanie w problematykę społeczną. Do współpracy Spolita PR zaprasza organizacje samorządu gospodarczego i zawodowego, stowarzyszenia i organizacje społeczne, fundacje, które skupiają się na wspieraniu publicznego dobra, nie kierując się przy tym osiągnięciem zysku. Działania na których zależy agencji to przede wszystkim inicjowanie i wspieranie przedsiębiorczości i kreatywności społeczeństwa, przeciwdziałanie i ograniczanie negatywnych zjawisk, ochrona środowiska. Za prowadzone działania agencja nie będzie pobierała żadnych opłat. – Zgodnie z naszym założeniem Spolita PR to firma zaangażowana społecznie. Zależy nam by działania, którym poświęcimy czas i energię były użyteczne dla społeczeństwa, bo tylko wtedy będziemy czerpać z naszej pracy satysfakcję – zapewnia Katarzyna Dalbiak, prezes Spolita PR. Agencja nie wyklucza udziału w więcej niż tylko jednym projekcie.
Chęć udziału należy zgłaszać do 15 stycznia 2010 przesyłając na adres agencji spolita@spolitapr.pl informacje dotyczące profilu działalności organizacji.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów