Kolejny przykład na to, że zamiast billboardów, nachalnych reklam i gigantycznych logotypów lepiej zrobić coś naprawdę pożytecznego i angażującego. Bo czy można lepiej wyrazić przywiązanie do klubu piłkarskiego niż nosić w portfelu klubową kartę, będącą deklaracją woli oddania narządów do transplantacji po śmierci … no może tak, ale to i tak świetny pomysł oraz realne, wzruszające historie, które za tym stoją. Kampania zrealizowana dla Klubu Recife przez Ogilvy & Mather w pełni zasłużyła na Grand Prix w kategorii Promo.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem