logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  06.04.2010

Spokój na ulicy

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Dariusz Michalczewski jest przykładem "tygrysiej" drapieżności i waleczności na ringu, ale na drodze popiera spokój i opanowanie, czemu daje wyraz w kampanii "Ulica to nie ring" fundacji "Chcę Żyć Godnie", która chce zmienić negatywne nastawienie do motocyklistów oraz zwiększyć świadomość społeczną dotyczącą jednośladów i jazdy nimi.

Organizatorzy kampanii dostrzegają problem, jakim jest powszechny – ich zdaniem – negatywny odbiór i opinia nt. motocyklistów. Niektóre kampanie społeczne dotyczące bezpieczeństwa drogowego motocyklistów używały w swych przekazach negatywnie kojarzonych określeń, takich jak ’szaleńcy na dwóch kołach’, 'dawcy organów’, 'warzywa’. Efektem tego był ich negatywny odbiór społeczny, a także narastanie podziału pomiędzy użytkownikami dróg.

Badania kampanii społecznych wykorzystujących bodźce negatywne wskazują, że mogą one mieć skutek przeciwny do zamierzonego. Przytaczanym przez organizatorów przykładem jest kampania "Idzie wiosna będą warzywa", która, jak informują, przyczyniła się do wzrostu wzajemnej niechęci między motocyklistami i kierowcami samochodów.

Celem tej kampanii jest więc poprawa wizerunku tej grupy użytkowników dróg. Akcja ma też spowodować zminimalizowanie podziałów między uczestnikami ruchu poruszającymi się jedno- i dwuśladami. Docelowo organizatorzy zakładają, że dzięki kampanii możliwe będzie ograniczenie liczby rannych i zabitych w wypadkach drogowych, a także zwiększenie bezpieczeństwa na drogach.

Do udziału w reklamach zaproszono osoby znane i szanowane, zarówno wśród motocyklistów, jak i w społeczeństwie. Kampanię wspierają m.in.: Tomasz Gollob, Raptowny, Dariusz "Tiger" Michalczewski, Maciej Wisławski oraz Piotr "Piotruś" Zalewski.

Kampania "Ulica to nie ring" jest prowadzona z pomocą spotów telewizyjnych, na bilbordach, w prasie, radiu oraz w internecie. Oprócz tego planowane są także festyny, pokazy, a także finalny koncert.

Strona kampanii: www.ulicatoniering.pl
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Ulica to nie ring
Czas:
2010.4.1 - 2010.9.30
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja "Chcę Żyć Godnie"
Media:
Telewizja, internet, radio, billboardy, prasa, eventy
Wykonawca:
Art4art
Adresaci:
Użytkownicy dróg, opinia publiczna
Hasło kampani:
Zachowuj rozwagę. To nie jest wyścig. Ulica to nie ring





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek