logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Spisek tajnych agentów
04.02.2014
Tematy: Kampanie, Francja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Spisek tajnych agentów

Your browser does not support the video tag.


Spot stylizowany na współczesny film szpiegowski przedstawia mężczyznę, który musi zmierzyć się z trudnym zadaniem, a na jego drodze stoją specjalnie wyszkoleni agenci. Tym zadaniem jest… definitywne rzucenie palenia, a agenci pracują dla przemysłu tytoniowego.

Kampania zrealizowana przez francuską agencję Phileas wygląda jak fragment filmu akcji, w którym główna postać na każdym kroku musi stawić czoła ogromnej presji, związanej z rzucaniem nałogu. Zadania nie ułatwiają pozbawieni skrupułów funkcjonariusze, którzy uzbrojeni w najnowocześniejszy sprzęt i przede wszystkim w papierosy, zrobią wszystko, by złamać byłego palacza.

Inicjatorem spotu jest National Committee Against Tobacco (Narodowy Komitet Przeciwny Tytoniowi). Organizacja w pomysłowy sposób pragnie uświadomić nie tylko palaczom, ale i wszystkim francuskim obywatelom, że przemysł tytoniowy działa tak, by utrzymać przy sobie palaczy oraz nieustannie pozyskiwać nowych.

Jak przystało na film szpiegowski, bohater nawet na moment nie może tracić czujności. Pokusa i spisek czają się na każdym kroku. Nawet pod koniec spotu znajoma, i wydawałoby się zaufana, osoba przedstawia mu atrakcyjną i uwodzicielską kusicielkę, która na samym początku znajomości proponuje mu przerwę na papierosa.

Spot odsyła do strony internetowej National Committee Against Tobacco, na której zainteresowani znajdą wszelkie niezbędne informacje.

Martyna Kasprzak



Nazwa kampanii:
The conspiracy
Czas:
2014.1.29 - 2014.2.28
Nadawca:
National Committee Against Tobacco
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Phileas (Brest, France)
Adresaci:
Palacze
Hasło kampani:
The tobacco industry knows you. Can you say the same? (Przemysł tytoniowy zna Ciebie. Czy Ty możesz powiedzieć to samo?)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek