Celem najnowszej świątecznej kampanii SOS Wioski Dziecięce – organizacji pożytku publicznego, pomagającej osieroconym i opuszczonym dzieciom – jest uświadomieniu potencjalnym darczyńcom konieczności stałych działań pomocowych, a nie jednorazowej pomocy.
Agencja FFCreation przygotowała kampanię reklamową w nowych mediach poprzez którą organizacja zamierza pozyskać 1500 regularnych darczyńców wspierających fundację. Aby organizacja mogła zapewnić swoim małym podopiecznym szczęśliwe dzieciństwo i stabilizację potrzebuje comiesięcznych wpłat. Każde 25 zł miesięcznie to bezpieczna przyszłość dla tych dzieci.
W ramach kampanii stworzono interaktywną postać żyjącą na pulpicie komputera. Amelkę można pobrać ze strony: www.wioskisos.org/amelka.html. Postać pojawia się codziennie na pulpicie osoby, która ja zainstalowała, w ciągu 7 dni zaprasza do różnych zabaw np. do budowy domu, gry w baloniki, a ostatniego dnia tygodnia rysuje obrazek, przedstawiający wioski dziecięce i prosi o wsparcie akcji. Amelka istnieje także w wirtualnym świecie Second Life. Nawiązuje kontakty z polskimi użytkownikami gry, prosi ich o zabawę, o zaopiekowanie się nią i na koniec – o odwiedzenie dedykowanej strony internetowej.
Kampanię outdoorową przygotowała, tradycyjnie już, agencja BBDO, która za stałą 5-letnią pracę na rzecz dzieci SOS Wiosek Dziecięcych została nagrodzona przez stowarzyszenie główną nagrodą za szczególna pomoc Wioskom przyznaną w tym roku po raz pierwszy – Tęczą SOS 2007.
22 listopada odbyła się konferencja, na której została zaprezentowana idea kampanii.
Pierwsza SOS Wioska Dziecięca została założona w Austrii w 1949 r. W Polsce Wioski SOS istnieją od 1984 roku. Obecnie prowadzone są 4 Wioski SOS, które opiekują się 440 dziećmi.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości