Pracownicy firmy KGHM Polska Miedź S.A., przedstawiciele związków zawodowych NSZZ „Solidarność” oraz prezydent Lubina Robert Raczyński prowadzą kampanię „Stop dalszej prywatyzacji”, opartą na potrzebie dialogu społecznego pomiędzy instytucjami rządowymi, pracownikami oraz mieszkańcami okolic kopalni, którego brak odczuwają. Uważają, że społeczeństwo ma prawo do wiedzy na temat ewentualnych kosztów społecznych dalszej prywatyzacji zakładu, jak i planów rządu dotyczących spółki.
Celem akcji jest wpisanie KGHM Polska Miedź S.A. na listę spółek o znaczeniu strategicznym dla Polski oraz ochrona pracowników i ich rodzin przed utratą stanowisk pracy.
Akcja społeczna wspierana jest przez portal społeczności obywatelskiej
www.pluru.pl, wykorzystując marketing szeptany oraz mechanizmy innych serwisów społecznościowych. Na potrzeby tej inicjatywy powstał spot pt. „Chocholi taniec mediów” przedstawiający w sposób symboliczny brak zrozumienia zjawisk gospodarczych spowodowany chaosem informacyjnym w mediach.
Organizatorzy zachęcają wszystkich do wsparcia ich kampanii poprzez wpis w „Księdze gości” na stronie www.kghm.sos.pl
Działania internetowe prowadzi agencja thirtyfingers.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online