logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > SOS dla KGHM
21.01.2010
Tematy: Wydarzenia

SOS dla KGHM



Pracownicy firmy KGHM Polska Miedź S.A., przedstawiciele związków zawodowych NSZZ „Solidarność” oraz prezydent Lubina Robert Raczyński prowadzą kampanię „Stop dalszej prywatyzacji”, opartą na potrzebie dialogu społecznego pomiędzy instytucjami rządowymi, pracownikami oraz mieszkańcami okolic kopalni, którego brak odczuwają. Uważają, że społeczeństwo ma prawo do wiedzy na temat ewentualnych kosztów społecznych dalszej prywatyzacji zakładu, jak i planów rządu dotyczących spółki.

Celem akcji jest wpisanie KGHM Polska Miedź S.A. na listę spółek o znaczeniu strategicznym dla Polski oraz ochrona pracowników i ich rodzin przed utratą stanowisk pracy.

Akcja społeczna wspierana jest przez portal społeczności obywatelskiej
www.pluru.pl, wykorzystując marketing szeptany oraz mechanizmy innych serwisów społecznościowych. Na potrzeby tej inicjatywy powstał spot pt. „Chocholi taniec mediów” przedstawiający w sposób symboliczny brak zrozumienia zjawisk gospodarczych spowodowany chaosem informacyjnym w mediach.

Organizatorzy zachęcają wszystkich do wsparcia ich kampanii poprzez wpis w „Księdze gości” na stronie www.kghm.sos.pl

Działania internetowe prowadzi agencja thirtyfingers.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek