Pracownicy firmy KGHM Polska Miedź S.A., przedstawiciele związków zawodowych NSZZ „Solidarność” oraz prezydent Lubina Robert Raczyński prowadzą kampanię „Stop dalszej prywatyzacji”, opartą na potrzebie dialogu społecznego pomiędzy instytucjami rządowymi, pracownikami oraz mieszkańcami okolic kopalni, którego brak odczuwają. Uważają, że społeczeństwo ma prawo do wiedzy na temat ewentualnych kosztów społecznych dalszej prywatyzacji zakładu, jak i planów rządu dotyczących spółki.
Celem akcji jest wpisanie KGHM Polska Miedź S.A. na listę spółek o znaczeniu strategicznym dla Polski oraz ochrona pracowników i ich rodzin przed utratą stanowisk pracy.
Akcja społeczna wspierana jest przez portal społeczności obywatelskiej
www.pluru.pl, wykorzystując marketing szeptany oraz mechanizmy innych serwisów społecznościowych. Na potrzeby tej inicjatywy powstał spot pt. „Chocholi taniec mediów” przedstawiający w sposób symboliczny brak zrozumienia zjawisk gospodarczych spowodowany chaosem informacyjnym w mediach.
Organizatorzy zachęcają wszystkich do wsparcia ich kampanii poprzez wpis w „Księdze gości” na stronie www.kghm.sos.pl
Działania internetowe prowadzi agencja thirtyfingers.
zobacz także
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!