logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Solidarny przewodnik po Tybecie
12.05.2014
Tematy: Wydarzenia

Solidarny przewodnik po Tybecie



Program Tybetański Fundacji Inna Przestrzeń wraz z zespołem mintu.me rozpoczynają ogólnopolski projekt zbierania funduszy w celu wydania pierwszego w Polsce przewodnika turystyki solidarnej, poświęconego Tybetowi.

Zbiórka potrwa ponad 2 miesiące, prowadzona będzie poprzez platformę Mintu.me. Zakończą ją obchody urodzin XIV Dalajlamy w dniu 6.07.2014. Wśród autorów przewodnika są podróżnicy, tybetolodzy, piloci wycieczek, aktywiści.

Tybet stał się w ostatnich latach jednym z najpopularniejszych kierunków turystycznych w Azji. Książka przybliża historię Tybetu, ale też doradza jak przygotować się do podróży. Jak mówią autorzy: Piszemy o tym, co robić, aby nie tylko patrzeć, ale też zobaczyć. Napisaliśmy ją z myślą o turystach, podróżnikach, reporterach, o wszystkich, którzy marzą o podróży do Tybetu, ale nie wiedzą jak to zrobić, kiedy i za ile. To w końcu pierwsza na polskim rynku pozycja, która otwiera dyskusję o świadomej turystyce w Tybecie.

Autorzy projektu: Iwona Bartoszcze (pilotka wycieczek po Tybecie, autorka bloga o Tybecie dachswiata.blogspot.com, podróżniczka), Piotr Cykowski (twórca i koordynator Programu Tybetańskiego i wielu projektów tybetańskich w Polsce, realizator projektów z zakresu edukacji rozwojowej oraz praw człowieka), Ewa Gajewska (orientalistka, autorka programów wyjazdów do Tybetu, pilotka wycieczek po Tybecie, podróżniczka), Marcel Kwaśniak (antropolog kultury, podróżnik, publicysta, współautor przewodnika po Lhasie), Filip Majkowski (tybetolog, podróżnik, pilot wycieczek), Adam Sanocki (podróżnik, współautor przewodnika po Lhasie, współzałożyciel Students For Free Tibet Poland i Fundacji Nyatri).

Akcję można wesprzeć pod tym linkiem.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek