SOLAR, marka obecna od 25 lat i posiadająca prawie 240 punktów handlowych w kraju i za granicą, dołączyła do kampanii Sklepy Wolne Od Futer. Jest tym samym jedenastą polską marką, ale, jak piszą organizatorzy, pierwszą tak dużą firmą odzieżową, która wyraziła swój sprzeciw w sprawie hodowli zwierząt na futra i poparła kampanię antyfutrzarską. Firma zobowiązała się pisemnie do niestosowania futer oraz dodatków futrzanych w kolekcjach.
SOLAR każdego roku wytwarza 1,3 mln sztuk odzieży. Są to zawsze trzy sezonowe kolekcje: wiosna/lato, jesień/zima i karnawał, obejmujące odzież damską i akcesoria. Fur Free Retailer (Sklepy Wolne od Futer) to kampania międzynarodowej koalicji Fur Free Alliance, która ma na celu zapewnienie konsumentom rzetelnych informacji na temat polityki sklepów w kwestii futer. Fur Free Retailer wspiera wyłącznie sprzedawców, którzy zobowiązali się pisemnie do niesprzedawania futer oraz dodatków futrzanych. Aktualnie do programu należy ponad 315 firm modowych, m.in.: największe koncerny odzieżowe Inditex i H&M Group z markami: Massimo Dutti, Zara, Bershka, H&M, COS, Cheap Monday oraz wiele innych marek takich jak Topshop, Marks & Spencer czy Asos. Oficjalnym polskim przedstawicielem koalicji Fur Free Alliance jest Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Polskie marki, które oficjalnie dołączyły do projektu to: SOLAR, Nenukko, RISK.made in Warsaw, Ninety Eight Clothing, Slogan Eco Streetwear, Rododendron, Luka Bandita, SAS (Such A Sucz), Folk Design, Heroesque oraz ESTby Es (Gosia Sobiczewska).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!