Zakończyła się 4. edycja kampanii społecznej „Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi” firmy Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa – Centrum. W czerwcowe soboty w 81 gabinetach z całej Polski przebadano ok. 4000 pacjentek. Choć o raku piersi mówi się wiele, to wciąż zbiera ona swoje żniwa. Co roku z jego powodu umiera 4,5 tys. kobiet, a co 16 sta może zachorować na raka piersi. Wciąż wiele Polek nie wie jak badać swoje piersi.
Gabinety oznaczone symbolem Różowej Wstążki są wyróżnikiem spośród innych gabinetów ginekologicznych – swoim pacjentkom oferują wysokie standardy. Badania palpacyjne piersi, kontrolne oraz edukacja na wysokim poziomie profilaktycznym mają za zadanie zachęcać kobiety do walki o własne życie.
Przez cały czerwiec ambasadorzy akcji: Irena Santor, Aleksandra Kwaśniewska, Joanna Racewicz oraz ginekolog Paweł Guzik wspierali kampanię udzielając się publicznie i utożsamiając się z przesłaniem akcji. Panie pokazywały wszystkim kobietom w Polsce, że warto się badać, bez względu na wiek.
Od 11 lat w ramach akcji „Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi” prowadzone są różne zajęcia edukacyjne, które poszerzają wiedzę na temat profilaktyki oraz walki z tą chorobą, m.in. szkolenia dla pielęgniarek, położnych, nauczycieli, a także dziewcząt w liceach.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska