W 6. edycji konkursu „Mocni Wizerunkiem” nagrodzono m.in. społeczne projekty firmy Śnieżka, która otrzymała dwie główne nagrody.
Na poziomie ogólnopolskim za realizację projektu „Kolorowe Boiska…czyli Szkolna Pierwsza Liga”, a w edycji podkarpackiej – za całokształt działalności społecznej.
Jury uhonorowało nagrodą również agencję PR Task Force Consulting, która jest autorem i realizatorem programu „Kolorowe Boiska…”.
„Kolorowe Boiska…czyli Szkolna Pierwsza Liga” to ogólnopolski program społeczny, realizowany od 2007 r. Projekt popularyzuje wśród uczniów szkół podstawowych ideę sportowej rywalizacji oraz współpracy. Główną nagrodą jest wielofunkcyjne boisko sportowe wybudowane przez firmę Tamex Obiekty Sportowe S.A.
Śnieżka poprzez pomoc finansową i rzeczową angażuje się w organizowanie przedsięwzięć sportowych, kulturalnych, oświatowych, wspiera kluby sportowe, organizacje i instytucje. Pomaga dzieciom przetrwać chwile spędzone w szpitalu, realizując projekt „Dziecięcy świat w kolorach”, oparty na pomyśle artystycznego malowania wnętrz dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2005 roku Śnieżka prowadzi własną fundację „Twoja szansa” wspierającą młodzież z ubogich rodzin. Od kilku lat firma wspomaga Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, a także podejmuje się pomocy potrzebującym w sytuacjach kryzysowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi