Niewątpliwie przydatne w przypadku posiadania psa akcesorium, jakim jest smycz, służyło za gadżet malezyjskiej kampanii zachęcającej do adopcji bezdomnych zwierząt. Było jednak dystrybuowane w nietypowy sposób. Smycze, powieszone przed zdjęciami psów w ciasnych pomieszczeniach, tworzyły kraty boksów. Zdejmując je, przechodnie w symboliczny sposób uwalniali zwierzęta.
Obok wielkoformatowego zdjęcia umieszczone było stoisko informacyjne, gdzie od przedstawicieli organizacji SPCA, nadawcy kampanii, można było uzyskać informacje na temat możliwości przygarnięcia zwierząt. Do tej formy pomocy odnosiło się hasło kampanii „Take a leash, give a life. Adopt a great companion today” ("Weź smycz, daj życie. Adoptuj dziś wspaniałego towarzysza").
Akcja wzbudziła zainteresowanie w tradycyjnych mediach i na serwisach społecznościowych. SPCA w ciągu miesiąca odnotowała 500% wzrost liczby pytań o adopcję.
A. Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem