logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Korea Południowa, Walka z przemocą
   ──────  15.08.2012

Smutne wnętrze skarpetki



Dziecięce skarpetki i kamizelka, pokazane są zarówno we właściwym ułożeniu, jak i wywrócone na lewą stronę. Co z zewnątrz wygląda ładnie i nie budzi podejrzeń, w środku niekoniecznie takie jest – wskazuje kampania „Child abuse leaves indelible damage within” (Wykorzystywanie dzieci pozostawia w nich nieusuwalny ślad).  Uśmiechnięte, na pozór zadowolone dzieci są w rzeczywistości bardzo smutne.

Kreacja jest dziełem agencji Cheil Worldwide z Seulu, a równocześnie kolejnym apelem UNICEF-u do społeczeństwa o zaprzestanie wykorzystywania (fizycznego, seksualnego, psychicznego) najmłodszych. Organizacja, będąca agendą ONZ, działa globalnie i w założeniu ma zapewniać ochronę i pomoc dzieciom potrzebującym w każdym możliwym zakresie.
Natalia Ożegalska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Child abuse leaves indelible damage within
Czas:
2012.8.9 - 2012.8.30
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Korea Południowa
Nadawca:
UNICEF
Media:
Billboardy, internet
Wykonawca:
Cheil Worldwide (Seul)
Adresaci:
Obywatele Korei
Hasło kampani:
Child abuse leaves indelible damage within (Wykorzystywanie dzieci pozostawia w nich nieusuwalny ślad)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek