Minimum środków, efektów i pieniędzy, a maksimum treści. W prosty sposób (telefon komórkowy na białym tle) i inteligentnie (nie chcemy tłumaczyć, by nie psuć efektu) skonstruowana jest holenderska reklama "Pomóż Haiti" wzywająca do wysłania charytatywnego sms-a, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti.
Liczba ofiar śmiertelnych tragedii z 12 stycznia przekroczyła 200 tysięcy. 300 tysięcy ludzi jest rannych. Podczas wstrząsów zniszczonych zostało 250 tysięcy domów i około 30 tysięcy przedsiębiorstw. Po raz ostatni trzęsienie ziemi o podobnej sile nawiedziło Haiti w XVIII wieku.
Nazwa kampanii:
Help Haiti
Czas:
2010.1.28 - 2010.2.14
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Samenwerkende hulporganisaties
Media:
Telewizja
Wykonawca:
N=5
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, właściciele telefonów komórkowych
Hasło kampani:
Help Haïti | sms 'STEUN' naar 5050 (€ 3,- per bericht)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up