Do aparatury pobierającej krew podłączona jest ryba, tygrys i smok. Idealni kandydaci na dawców?
Sytuację wyjaśnia hasło projektu „After a year you can also donate” („Po upłynięciu roku Ty też możesz oddać krew”), oddające sens kampanii. Zwierzęta sa nawiązaniem do popularnych wzorów tatuaży. Trudno tego nie zauważyć – sposób narysowania postaci zdecydowanie różni się od realistycznego wnętrza pokoju. Celem kampanii jest uświadomienie osobom posiadającym tatuaże, że nie muszą rezygnować z oddawania krwi i tym samym ratowania życia innym ludziom. Jak mówi hasło – już po upłynięciu roku od wykonania tatuażu mogą oni bez zmartwień oddawać krew.
Projekt zrealizowany został na zlecenie Czerwonego Krzyża w Kostaryce przez agencję Publimark Lowe & Partners.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja