logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  26.10.2011

Śmiertelne odpowiadanie

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Shockvertising w pełnej krasie zastosowali twórcy najnowszej, aktualnie prowadzonej w USA kampanii, na którą składają się cztery spoty reklamowe: dwa zrealizowane częściowo z przymrużeniem oka i dwa całkiem serio.

Obładowana notatkami studentka pisze smsa wchodząc po schodach, co kończy się bolesnym upadkiem w otoczeniu fruwających kartek. Egzaminu z podzielności uwagi nie zdaje również mężczyzna wpadający do fontanny w centrum handlowym, co skrzętnie rejestruje sklepowa kamera. Ukazuje się komentarz "Not everyone should text and walk" ("Nie wszyscy powinni pisać idąc") – na ten moment wszystko wygląda niegroźnie.

Sytuacja zmienia się w dalszej części. Tym razem dwiema rzeczami jednocześnie zajmują się młodzi ludzie za kierownicą. Czarna plansza ze stanowczym hasłem "No one should text and drive" ("Nikt nie powinien pisać prowadząc") przerywa filmy w momencie nagłego hamowania, nie dając pewności, czy uratowało ono ludzkie zdrowie i życie. Ostatni spot pozbawiony jest łagodniejszego wstępu, a odgłos gwałtownego zderzenia nie pozostawia wątpliwości co do konsekwencji pisania smsa za kółkiem.

Nadawcami kampanii "Stop the texts. Stop the wrecks" ("Skończ z tekstami, skończ z wrakami") są National Highway Traffic Safety Commission (Narodowa Komisja ds. Bezpieczeństwa Drogowego) oraz minister sprawiedliwości i prokurator generalny USA we współpracy z AdCouncil, amerykańską organizacją non-profit zajmującą się organizowaniem kampanii społecznych na zlecenie różnych podmiotów.
A.Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stop the texts. Stop the wrecks
Czas:
2011.10.18
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
AdCouncil, National Highway Traffic Safety Commission (Narodowa Komisja ds. Bezpieczeństwa Drogowego), Minister sprawiedliwości i prokurator generalny USA
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
The Concept Farm
Adresaci:
Młodzi kierowcy
Hasło kampani:
Not everyone should text and walk (Nie wszyscy powinni pisać idąc);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek