Stacje muzyczne MTV Polska i MTV European 13 marca zainaugurowały kampanię "Clean after your dog, maaan " realizowaną przez polski oddział agencji Publicis.
W kampanii, realizowanej poprzez spot telewizyjny utrzymany w konwencji filmu gangsterskiego, MTV namawia swoich widzów – posiadaczy psów – do sprzątania po swoich czworonogach. To, co w wielu krajach świata jest już standardem, w Polsce dopiero zyskuje zwolenników, dlatego MTV postanowiło pomóc swoim odbiorcom w podjęciu właściwej decyzji i aktywnym przyłączeniu się do akcji.
Stacja MTV angażuje się we wspieranie ważnych celów i akcji prospołecznych. Do dotychczasowych inicjatyw stacji należą zapobieganie HIV i AIDS ( Staying Alive ) oraz walka z handlem ludźmi ( MTV Exit ). MTV od lat nawołuje również widzów do aktywnego udziału w wyborach.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland