Stacje muzyczne MTV Polska i MTV European 13 marca zainaugurowały kampanię "Clean after your dog, maaan " realizowaną przez polski oddział agencji Publicis.
W kampanii, realizowanej poprzez spot telewizyjny utrzymany w konwencji filmu gangsterskiego, MTV namawia swoich widzów – posiadaczy psów – do sprzątania po swoich czworonogach. To, co w wielu krajach świata jest już standardem, w Polsce dopiero zyskuje zwolenników, dlatego MTV postanowiło pomóc swoim odbiorcom w podjęciu właściwej decyzji i aktywnym przyłączeniu się do akcji.
Stacja MTV angażuje się we wspieranie ważnych celów i akcji prospołecznych. Do dotychczasowych inicjatyw stacji należą zapobieganie HIV i AIDS ( Staying Alive ) oraz walka z handlem ludźmi ( MTV Exit ). MTV od lat nawołuje również widzów do aktywnego udziału w wyborach.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
