Reklamy niemieckiej kampanii organizacji NOAH Menschen für Tiere e.V. (NOAH Ludzie dla zwierząt) stylizowane są na eleganckie reklamy perfum i kosmetyków wysokiej klasy. Przedstawiają flakony z perfumami i ich loga, z tą różnicą, wobec znanych reklam, że w buteleczkach znajdują się martwe zwierzęta, a w ich nazwach okrutne słowa – „morderstwo”, „tortury”, „ofiara” – obrazująca cierpienie, jakiego doświadczają zwierzęta przy produkcji luksusowych wyrobów. Kampanię wyrażającą sprzeciw wobec testowaniu kosmetyków na zwierzętach prowadzono w okresie przedświątecznym w grudniu 2008 roku, równolegle z jej odsłoną prasową. Obie zwracały uwagę konsumentów na wagę ich odpowiedzialnych wyborów zakupowych.
Agencja Jung von Matt/Elbe, odpowiedzialna za realizację kampanii, powieliła w niej pomysł zrealizowany wcześniej w Holandii przez agencję Publicis Dialog.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz