logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Śmieć przykładem, a w kupie raźniej
15.05.2005
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Śmieć przykładem, a w kupie raźniej



W ramach programu "Warszawa Stolicą Czystości" Zarząd Oczyszczania Miasta w Warszawie zorganizował dwie kampanie medialne: propagująca segregację śmieci oraz sprzątanie po psach. Hasło „Śmieć przykładem – segreguj odpady” miało zachęcać warszawiaków do segregacji papieru, szkła i plastiku. Natomiast w „Kupie raźniej” to hasło zachęcające do sprzątania odchodów po swoich psach.

Kampania miała przekonać mieszkańców stolicy do tego, że segregacja śmieci ma nie tylko wymiar ekologiczny, ale również ekonomiczny. Przekonanie, że to się po prostu ludziom opłaca, jest jednym z ważniejszych warunków powodzenia odzysku.

W ramach kampanii stworzono stronę www.stolicaczystosci.pl z informacjami na temat segregacji odpadów (ZOM zachęcał mieszkańców stolicy do interweniowania w administracji, by na terenie ich osiedla postawiła pojemniki do segregacji) oraz grą „Miasto śmieci”.

Nośnikami kampanii były billboardy (280 szt.), reklamy na autobusach (10 szt.), publiproxy (120 szt.), spoty telewizyjne w TVP3 i TVN (ponad 350 emisji), spoty radiowe (ponad 400 emisji) oraz 12 tys. plakatów (po 4 tys. każdej kreacji – szkło, plastik i papier).
M. Stachowiak



Nazwa kampanii:
Śmieć przykładem
Czas:
2005.5.3 - 2005.11.5
Nadawca:
Zarząd Oczyszczania Miasta
Media:
Billboardy, plakaty, prasa, telewizja, radio, internet, reklamy na autobusach
Wykonawca:
Halpol Sp.z o.o.
Adresaci:
Mieszkańcy stolicy
Hasło kampani:
Śmieć przykładem - segreguj opady; W kupie raźniej





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek