W ramach programu "Warszawa Stolicą Czystości" Zarząd Oczyszczania Miasta w Warszawie zorganizował dwie kampanie medialne: propagująca segregację śmieci oraz sprzątanie po psach. Hasło „Śmieć przykładem – segreguj odpady” miało zachęcać warszawiaków do segregacji papieru, szkła i plastiku. Natomiast w „Kupie raźniej” to hasło zachęcające do sprzątania odchodów po swoich psach.
Kampania miała przekonać mieszkańców stolicy do tego, że segregacja śmieci ma nie tylko wymiar ekologiczny, ale również ekonomiczny. Przekonanie, że to się po prostu ludziom opłaca, jest jednym z ważniejszych warunków powodzenia odzysku.
W ramach kampanii stworzono stronę www.stolicaczystosci.pl z informacjami na temat segregacji odpadów (ZOM zachęcał mieszkańców stolicy do interweniowania w administracji, by na terenie ich osiedla postawiła pojemniki do segregacji) oraz grą „Miasto śmieci”.
Nośnikami kampanii były billboardy (280 szt.), reklamy na autobusach (10 szt.), publiproxy (120 szt.), spoty telewizyjne w TVP3 i TVN (ponad 350 emisji), spoty radiowe (ponad 400 emisji) oraz 12 tys. plakatów (po 4 tys. każdej kreacji – szkło, plastik i papier).
M. Stachowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza