logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Slumsy do wynajęcia
30.10.2015
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna

Slumsy do wynajęcia

Your browser does not support the video tag.


Mieszkanie na Manhattanie nie zawsze wiąże się z przebywaniem w miejscu marzeń. Przekonały się o tym osoby poszukujące miejsca do zamieszkania właśnie w tej części Nowego Jorku, które nieświadomie wzięły udział w prowokacyjnej kampanii społecznej. Szukając idealnego mieszkania dla siebie, ku wielkiemu zaskoczeniu, trafiły na… slums. Żadna z osób nie chciała zgodzić się na wynajem i zamieszkanie w takich nędznych warunkach, jakie zastała w oglądanym mieszkaniu. Pośredniczka w obrocie nieruchomościami próbowała jednak przekonać potencjalnych klientów do wnętrza nazywając je rustykalnym, bądź podkreślając jego wielofunkcyjność. Jednak nikt nie był zainteresowany ofertą, biorąc całą sytuację za głupi żart. Kiedy jednak kobieta podająca się za pośredniczkę wyznała, że miejsce, które pokazuje, tak naprawdę nie jest pod wynajem, a ona sama jest tylko wolontariuszką w organizacji TECHO, zajmującej się pomocą osobom żyjącym właśnie w takich warunkach, potencjalni najemcy, zdumieni, zaczęli zastanawiać się nad problemem. Bezpośredni kontakt z takim miejscem do życia jak w spocie, ma wywołać u odbiorcy określone reakcje, które przełożą się prawdopodobnie na refleksję i działanie zmierzające ku pomocy, np. dotacji, na takie właśnie przedsięwzięcia, jakie wciela w życie organizacja TECHO.

Podobną kampanię pod koniec zeszłego roku stworzyła SOS Children’s Villages Switzerland, The perfect Flat – która skupiała się na często bardzo złych warunkach w jakich żyją miliony dzieci na świecie.

TECHO jest organizacją non-profit działająca na terenie Ameryki Łacińskiej i Karaibów, która łączy pracę wolontariuszy z pracą rodzin żyjących w ubóstwie, aby przezwyciężyć biedę i dać tym rodzinom szansę na lepsze warunki do życia. Ich głównym celem jest przekształcanie slumsów w trwałe i zorganizowane społeczności.

Kampanię w imieniu organizacji przygotowała agencja Bravo/Y&R.

Aleksandra Rychlicka



Nazwa kampanii:
Pop-Up Slum
Czas:
2015.10.15
Nadawca:
TECHO USA
Media:
Ambient
Wykonawca:
Bravo/Y&R, USA
Adresaci:
Osoby poszukujące mieszkań, potencjalni darczyńcy





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek