logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Edukacja
   ──────  07.06.2012

Słowo do łamania języka

Your browser does not support the video tag.


Ten spot to sama radość i słodycz. Mali uczniowie z Kambodży próbują powiedzieć słowo „supercalifragilisticexpialidocious”, które pochodzi z książki o Mary Poppins Pameli L. Travers i które na język polski mozna przetłumaczyć jako „superkalifradalistodekspialitycznie”. Mary Poppins określiła tym wyrażeniem jakość, której żadne inne słowa nie są w stanie wyrazić.

Niezwykły wyraz idealnie nadaje się do zabawy w łamanie języka i popisów werbalnych. Dlatego Mathieu Cuvelier i Lucy Crook właśnie tego słowa postanowili nauczyć swoich podopiecznych w Kambodży, by potem sfilmować efekty swojej pracy. Cuvelier i Crook są wolontariuszami, którzy uczą dzieci języka angielskiego.

Uroczy spot ma promować About Asia Schools – organizację wspierającą wiejskie szkoły i dzieci w Kambodży. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na to, że nawet najbardziej bystre dzieci potrzebują pieniędzy na naukę, i zachęcenie ich do wsparcia finansowego. Dla przykładu: jeden szkolny mundurek kosztuje 5 dolarów, 10 dolarów to dla dziecka przybory szkolne na rok, zaś 35 dolarów kosztuje rower, na którym dziecko może dostać się do szkoły.

Kampania rozpowszechniana jest viralowo. „If you like it, it would be great if you could help us share it so we can reach as many people as possible” (Jeśli film Ci się podoba, byłoby super gdybyś pomógł nam rozpowszechnić go, by dotarł do tak wielu osób, jak to tylko możliwe) – przekonują twórcy. Organizacja potrzebuje zarówno dotacji, jak i nowych wolontariuszy. Osoby zainteresowane nauczaniem języka angielskiego w Azji znajdą potrzebne informacje na stronie aboutasiaschools.org.
Anna Pieczykolan


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Try to Say Supercalifragilisticexpialidocious
Czas:
2012.5.29
Tematy:
Edukacja
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
ABOUTAsia Schools
Media:
Internet
Wykonawca:
The Viral Factory
Adresaci:
Potencjalni wolontariusze, ofiarodawcy





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek